Hr Kotelett Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hei Igår var jeg ute hos en kamerat og så på noen bilder.. pga oppløsningen på bildene skiftet jeg oppløsning på skjermen til 1600*1200,, gikk helt fint det men etter ca 10 min så bare slo skjermen seg av.. prøvde å slå på skjermen igjen men ingen respons.. led'en ved siden av bryteren gikk ikke på en gang.. Slo av maskinen og prøvde å slå på skjermen igjen, men ingenting skjedde,, annet at vi hørte en klikkelyd vært sekund eller no sånt.. Han har et bba radeon 9700 skjermkort og kjørte win2000,, har hørt rykter om ved en spesiell driver så dreper radeon kortet skjermen,, noen som har noen svar?
Falcon_ Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Skjermoppdateringsfrekvensen var sikkert for høy i 1600x1200 oppløsningen.
Hr Kotelett Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 ja det tenkte jeg og på.. men vanligvis skal jo skjermen slå seg i standby eller lignende når hz'en er for høy i forhold til oppløsningen.. tikkelyden er vel et tegn på at bilderøret ikke greier å tenne skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå