Gå til innhold

P900

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

alle åpne programmer legger seg i bakgrunnen så de er åpne til neste gang du kommer inn, dvs. at ja, det er et multi-tasking operativ system Begge er Symbian vettu.. :yes:

-=I Mitt siste innlegg på dette forumet av udiskutable grunner I=-

Endret av hei_det_er_robin
Skrevet

Jepp, man kan f. eks. skrive meldinger, samtidig som man hører på MP3 og slikt, men du kan ikke åpne de enkelte programmene på samme måte som på 6600... Du kan ikke få opp en meny der de åpne/aktive programmene står...

Skrevet

takk for svarene

jeg vurderer å kjøpe p800(p900 blir for dyr) er det noen dårlige ting med den bortsett fra magnelen av ordbok? Er den for stor?

Skrevet

Jeg synes ikke den er så stor. Kan føles ganske rart hvis du har blitt vant til den, og en dag ikke har den i lommen av en eller annen grunn. Føles så mye lettere på den siden da :p Også den tastaturen - stoler ikke helt på den...

Skrevet
p900 mindre (altså i høyden) enn 7110 :scared: fannt jeg ut... ble litt overaska

Mindre enn 3650 i høyden også :thumbup:

PS. Hvorfor var det siste posten i forumet fra "hei det er robin"? (vet han sa av udiskutable grunner, men det er så irreterende å ikke få vite hvorfor :p )

Skrevet

min p800 brukes flittig, både som MP3 spiller (flere timer daglig) og til alt annet. Da holder batterilevetiden ihvertfall til andre kvelden jeg bruker den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...