intelli-musa Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg ny pc. og da må jeg selvsagt ha et skjermkort. har tenkt på et ati 9600xt til 1395, men vet ikke hvilket jeg skal velge. vet om et sapphire kort og et connect3d kort til den prisen..vet ikke hva jeg skal velge.. ps:er åpne for nye forslag, har liksom bestemt meg for ati men... tar imot all hjelp jeg kan få
eiriksen Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Det er egentlig ikke store ytelsesforskjellen på korta, det meste ligger vel i designet og kjølingen. Asus har god kjøling, Hercules har kult design. Powercolor har kommet seg kraftik på kjølingsfronten, GeCube er ekstremt billig og Sapphire er den som ligger best an. Har ikke så mye erfaring eller hørt så mye om GeCube så jeg anbefaler deg å gå for Sapphire, de er kjente så hvis du får problemer så er du ikke alene om kortet.
C_f Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 (endret) http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=54974 Ifølge spesifikasjonene, så er dette beste 9600 som finnes (av de jeg har funnet). Etter jeg har fått nytt hovedkort i hus, blir dette nye skjermkortet mitt. Minnet på dette er bedre enn noen andre har, og minnet er svakeste punktet på 9600 kortene. edit: Multicom.no har oxo dette kortet Endret 20. februar 2004 av C_f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå