G2Petter Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Jippi, har endelig fått Diablo II til å funke på battle.net, og så lurer jeg på: Er det noen der ute som er lei av D II, og som har noe utstyr de gjerne vil gi bort? Jeg er lv. 13 palladin, men jeg er nok 15-16 innen dagen er omme... Takker for svar, mvh, Petter.
Illmatic Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 off topic: har ikke battle.net fungert før nå??? du må nok finne stuff selv og du burde kjøpe ekspansjon.
G2Petter Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Skrevet 20. februar 2004 Joda, men jeg kjøpte det først for en uke siden Det lå noen helt feil servere i serverlista. Tenkte kanskje at det var noen som hadde utdatert gear eller en character de ikke bruker lenger.
Illmatic Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 jeg kjøpte det i dag!!! konge spill. battle.net koster ikke noe???
Zyndrone Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 lvl 15 er jo ingenting. Broren min har en paladin eller whatever på 71. Cowlevel 4 everh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå