Gå til innhold

NY xbox


mister000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er bare lekker den!!!

 

Og til visse ps2 fan (Nevanrion f.eks.) liten sannsynlighet for at du snubler i den nei, skal tross alt litt til før de klarer å lage hardisken og dvd rommen gjennomsiktig og ;), og hvis du skulle være så uheldig å snuble i den er den bygd såpass solid at det skulle den tåle :)

Lenke til kommentar

Hehe. Det er nå så. Er vel mer et spørsmål om hva JEG kan tåle. Hehe, men jeg håper dere skjønner at det jeg sier om å snuble i Xbox er bare spøk da. Jeg hater jo egentlig ikke Xbox, men jeg liker bare Ps2 bedre. Og vi skal alle være glade for at det er flere konsoller. Hadde det vært bare en så hadde prisene vært mye høyere..

Så, men jeg synes at det virker litt rart at, ikke lenge etter at Sony har lansert sin PlayStation 2 silver, så kommer også Xbox og Gamecube med nye farger på konsollen...

Lenke til kommentar

Så, men jeg synes at det virker litt rart at, ikke lenge etter at Sony har lansert sin PlayStation 2 silver, så kommer også Xbox og Gamecube med nye farger på konsollen...

Nå har det seg sånn at både Xbox og Gamecube var tidligere ute med andre farger på konsollene sine enn ps2, xbox kom i en grønn utgave i fjor og Gamecube har vel omtrent alle regnbuens farger. Så hvis du mente at de andre hermet etter ps2 så er det nok heller omvendt.

Lenke til kommentar

Hehe. Og følger du litt bedre med så kom PlayStation2 i alle slags farger allerede måneder etter at den kom på markedet høsten 2000. Da var det ikke noen som visste om Xbox og GC engang.

Nå kommer det sikkert ettellerannet om at nintendo hadde andre farger på sine tidligere konsoller, men det skal være sagt at jeg har stor respekt for nintendo.

Lenke til kommentar
Hehe. Og følger du litt bedre med så kom PlayStation2 i alle slags farger allerede måneder etter at den kom på markedet høsten 2000. Da var det ikke noen som visste om Xbox og GC engang.

Nå kommer det sikkert ettellerannet om at nintendo hadde andre farger på sine tidligere konsoller, men det skal være sagt at jeg har stor respekt for nintendo.

muligens jeg ikke følger med men såvidt jeg vet kom det kun den blå versjonen til det europeiske markedet! Først i senere tid den satin silver saken har kommet...

De som derimot hadde forskjellige farger var nintendo med sin GC!

Spiller det dessuten noen rolle hvem som var først ute med farger på konsoller??? Og nei det var ikke sony, men seff nintendo som var først ute med farger (vi husker vel N64???) Så da er det vel egentlig både sony og microsoft som hermer da??? Det gjør jo ikke sony et hakk bedre (forresten det var jo en utrolig pen farge på den forigge ps-en da :roll: )

Så du mener ps2 er en bedre konsoll ettersom den kom tidligere ut på markedet?? Ville ikke det vært det samme som å si at NES er bedre en ps2??? nesen kom jo på markedet LENGE før ps2 var planlagt ;) At xbox er nyere betyr jo bare at den er kraftigere (du vil vel ikke si at dette er negativt vel???)

Ellers syntes jeg at argumentasjonsmåten din er heller dårlig! Dette konkludere jeg med etter å ha lest dine andre tråder og!

 

Tror nok dette er det siste svaret du får fra meg på denne tråden, blir liksom litt barnslig uten noe som helt "saklig" argumentasjon, og når du begynner å snakke om hvem som hermer etter andre blir det hele bare latterlig!

Lenke til kommentar

Egentlig så er det vel du som oppfører deg barnslig kanskje, menmen det er greit. Jeg har nå skjønt at det ikke går an å ha en diskusjon her. Jeg syntes bare det var litt morsomt å tenke på dette med forskjellige farger. Jeg bryr meg ikke om hvem som hermer etter hvem siden jeg ikke kjøper ny konsoll bare fordi den har en ny farge. Jeg har min originale, svarte PS2 og er mer enn godt nok fornøyd med den.

Og ja, forresten NES og SNES er utrolig bra, blant annet på grunn av geniale spill som FF 1-6. Chrono Trigger, Mario-spillene o.l. Dette er også grunnen til at jeg har meget stor respekt for nintendo.

 

Og, nei jeg vil ikke si at det er noe negativt i at Xbox og GC kom senere på markedet. Det gjør selvsagt konsollene mye kraftigere, men det de taper på er at mange allerede da har slått seg til ro med PlayStation. Jeg bryr meg ikke noe særlig om hva andre folk spiller, hvilke spill de har eller hvilken konsoll de har så lenge de er fornøyd.

 

Forresten, jeg har ikke fått meg til å si det tidligere, men den gjennomsiktige fargen på Xboxen var faktisk ikke så ille. Likte bedre det enn den gamle, fæle grønne som er nå. Men som sagt så er det ett eller annet ved Xbox som ikke tiltaler meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...