Gå til innhold

bærbar til 10000


Darx*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som kan komme med en liten kommetar on linken min engang :dontgetit: ?

du gjør det ikke spesielt lett for oss, for å si det slik.

 

tror nok du må spørre kameraten din om hva han skal bruke pcen til, om han har tenkt å frakte den mye (tyngde), om han er avhengig av en veldig stille pc, hvorvidt han har tenkt å bruke den om en spillemaskin etc etc...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ingen som kan komme med en liten kommetar on linken min engang :dontgetit: ?

Siden du postet når klokken var 1337, så skal jeg hjelpe. Om du har sjekket linken MrNielsen postet, forstår du forhåpentligvis litt mer. Sjekk ut Dell sine sider. Styr unna Elkjøp, Siba og resten gjengen med elektroforretninger.

Lenke til kommentar

Hva en tur på Elkløp å tok en titt på den.. Uff og huff er det eneste jeg kan si. Så en litt bedre en som jeg tror greier BF ganske greit, og den kan jeg kjøpe på lefdal for og utnytte prisgaranti systemet :devil: (den er billigere på elkjøp).

 

Uansett takk for alle svar :)

Lenke til kommentar

Ja, har dårlige erfaringer med skjermkortene på elkjøp pc'ene.

De lurer kundene til å kjøpe pc'ene ved og fortelle dem at det er en pc som kan kjøre alle slags spill og mediabaserte oppgaver.

Kundene ser som regel bare på hvor rask cpu er, hvor mye minne og hvor stor harddisk, de har ikke peiling på skjermkort derfor er elkjøper pc'er som regel utstyrt med et billig et. Dette synes jeg er utnyttig av kundenes erfaring og helt uaksebtabelt når de sier at maskinen skal greie dagens mest krevende spill :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...