jastroem Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Er det noen måte å kopiere vanlige bilder, så som *.jpg eller andre formater til en CD plate, for deretter å se på bildene på et vanlig tv, med en vanlig DVD spiller? Takker Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja, så lenge DVD'en din takler JPG og CD-R/RW plater. Lenke til kommentar
droll Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Ja , alle (alle jeg veit om :-) ) DVD spillere kan lese VCD plater Les her Endret 20. februar 2004 av droll Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ja , alle (alle jeg veit om :-) ) DVD spillere kan lese VCD plater Ikke min Men de fleste nyere (enn 2-3 år) har muligheten. Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Ja ja, nå har jeg prøvf. Men DVD spilleren er død som en sild. Er det noen spesiell måte jeg må brenne Cd'en på? Eller er det bare til å skyfle de inn på Cd'en med brenner programmet? Lenke til kommentar
Vike Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) jeg brukte Adobe encore dvd 1.0 enkelt og greit program... du finner en trial på www.adobe.com og du må brenne med et program som støtter dvdbrenning..kan ikke bare dumpe bildene på cd'n Endret 20. februar 2004 av Vike Lenke til kommentar
droll Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Men de fleste nyere (enn 2-3 år) har muligheten. Vel , jeg har en første generasjons spiller "Sony dvp7000" ingen problemer De fleste spillere kan spille VCD ,men ikke alle kan spille av SVCD , noen har også problemer med cdr/cd-rw . Prøv å last ned en VCD sample ifra VCDhelp bin fil på 40MB ,brenn denne og prøv . Brenn gjerne med lav hastighet , bare for å være sikker . Eller du kan sjekke spilleren din her. Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har lastet ned Adobe encore dvd 1.0, men skjønner pokker meg ikke bæret av hele greia. Er det noen som kan forklare meg punkt for punkt hvordan jeg går frem? Plz.... Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har photocd som medium også - finnes det virkelig dvd spillere som ikke kan vise det ? Lenke til kommentar
jastroem Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Ja du har sikkert rett i det. Men er det noen som kan forklare meg hvordan jeg går frem? Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 To steder med mye info, dvdrhelp.com og doom9.org. http://www.dvdrhelp.com/guides.php?guideid...howtoselect=3;9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå