Gå til innhold

Jeg trenger et nytt onlinespill å spille


Anbefalte innlegg

føler nå at tiden er moden for et online spill,og lurer derfor på hva som er å anbefale?

Vil gjerne ha et som er noe "dypere" enn cs, er usikker på BF,har jo american army,er stor entusiast av rpg spill, og har derfor nesten bare sett på spill som eve og swg.

hva er å anbefale, gjerne noen grunner til hvorfor jeg skal velge akkurat dette spillet!

 

##Topic forandret av moderator, helst la oss slippe å rette opp dine topics i fremtiden. ;) Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spillt Anarcy Online og Horizons, førstnevnte ble jeg dritlei av etter 2 uker (kan ha blitt bedre det siste året siden jeg spillte).

Skal jeg anbefale et av de to må det bli horizons, viss du liker slike spill.

Fighting systemet i spillene vil jeg si er ganske like, men Horizons her et meget bra Crafting system som jeg vil si gjør spillet en god del bedre.

 

Jeg er litt på utkikk etter et "bedre" spill.

Litt lyst til å prøve SWG men har allerede kjøpt AO og Horizons, så må nesten prøve spillet før jeg handler.

 

Leste litt om et "Pirate" spill som skulle komme, høres litt digg ut

Lenke til kommentar
[u]SWG[/u]:
Les reviewen på gamer.no regner med det bør tilfredstille deg :thumbup:
jeg spiller iallefall en god del, og har gjort det i 3 måneder.. er fortsatt ikke lei. Elsker denne MMORPG'n over allt på spillenes jord ^^
Jeg er rimelig sikker på at du vil få en god opplevelse med dette spillet :yes:

[Join bria og min guild også, som forresten også nå har fått egen by ^^ jeg er borgemester seff lol]
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kan ikke gjøre noe annet enn å glovarmt anbefale Dark Age of Camelot jeg også.

Desidert det beste onlinespillet på markedet, etter det legendariske EverQuest så klart. ;) Har selv spilt det over 1 år nå.

Er ikke engang i nærheten av å gå lei. Det blir bedre og bedre for hver dag som går.

 

Kom akkurat ny ekspansjons pakke til DAoC også som heter Trials of Atlantis. Den gjorde utrolig mye for innholdet til DAoC. Nå har du muligheten til å delta i såkalte Master Level quests.

 

Velger du Dark Age of Camelot så er det flere fra Gamer.no som spiller det, som helt sikkert kan hjelpe deg godt i gang - Inkludert meg selv :)

 

Offisielle EU siden til DAoC:

Camelot Europe

 

Steder du får kjøpe DAoC+SI+ToA billig: (Shrouded Isles og Trials of Atlantis er ekspansjonspakker)

 

CDON.com

Gamesmix

 

Lykke til med hva du velger :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...