sanmann Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hei. Lurte på å bytte ut min Hyundai ImageQuest 17Q med en annen LCD-skjerm. Dette fordi jeg føler fargene ikke blir helt rette på skjermen samt litt uklare. Er det noe poeng i dette, eventuelt hvilken skjerm kan passe best? Takker for all hjelp! -Sanmann- Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 har du sett på Den store LCD testen? Der kan jeg garantere deg at du finner noe du kommer til å bli fornøyd med. På slutten kårer vi vinner i foto og film, og der skorter det ikke på fargegjengivelse. Ellers er det gjerne litt å hente på å tweake skjermer med powerstrip. Har du prøvd dette med din nåværende? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Ellers er det gjerne litt å hente på å tweake skjermer med powerstrip. Har du prøvd dette med din nåværende? La meg si det sånn; Det er KLIN UMULIG å få fargene korrekte på en Q17S. Vet ikke om Q17 er like ille. Tro meg, jeg har prøvd i 15-20 timer til sammen. *glede seg til 173T kommer i posten i dag* Endret 19. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 De eneste lcd skjermene som egentlige er sertifiserte for ekte bilde behandling er nok Apple i skjermer tror jeg. Handler noe om at fargene visrer mest mulig riktig i henhold til de standarder som finnes osv. muligens det er blitt endret i det siste da.. Funker bra på pc også med en adc - dvi adapter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 vil bare avkrefte det ryktet med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå