Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å bytte batterier i creative 3000 musen min,så jeg har bestemt meg for en mus med "snor".

Jeg har lest mange tråder angående dette emnet tidliger og der blir ofte mx300 anbefalt.

Nå har deg seg sånn at elkjøp butikken 50 meter fra meg kun selger mx310 versjonen og den har jeg egentlig aldri sett noen si noe som helst om.

 

Så det jeg lurer på er om noen vet om denne musen er like bra som mx300,eller er det en flopp siden så få snakker om den her på forumet?

Endret av HamiltonII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig viste seg at elkjøp her ikke hadde mx310 inne når jeg endelig subbet de 50 meterene ned,og jeg har klart å miste mobilen min på toppen av alt.

 

Så nå har det seg sånn at hwb.no har inne en helt grei mobil jeg kunne tenkt meg,men de har da selvfølgelig ikke mx310 eller mx500,intelli 3.0 og 4.0 selger de kun i pakker sammen med musematter,noe jeg ikke trenger.

 

Så da er det nye spørsmålet:De selger intelliMouse explorer,er dette mus som er på nivå med tidligere nevnte merker?

Endret av HamiltonII
Lenke til kommentar

Denne tråden blir kanskje litt lite sammenhengende men jeg vil ikke starte en ny tråd når hoved poenget er det samme,jeg skal ha ny mus.

 

Så det jeg lurer på om dette ---> Microsoft IntelliMouse Explorer Platinum er det samme som en intellimouse explorer 4.0 eller 3.0...hvis ikke,hva er forskjellen?

 

Eneste stedet de er oppgitt som 3.0 eller 4.0 er i pakkeløsninger....

Lenke til kommentar

Takker for gode råd,men jeg endte opp med en mx700 fordi jeg fikk den for 450,- noe som var et så godt tilbud at jeg kunne ikke si nei :)

 

Men nå skulle jeg teste den litt,så jeg startet ET,dette er helt sikkert et skikkelig teit spørsmål,men jeg får ikke scrollhjulet til å fungere i ET,får ikke byttet våpen på den måten.

 

Noen forslag til hva jeg har gjort feil?

 

 

Edit:Ikke være så utålmodig Hamilton,så finner du ut av det selv!! :)

Endret av HamiltonII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...