Gå til innhold

Kan jeg bytte skjemen selv etter 30 dager?


jivac

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viss selger har gitt opplysinger som i ettertid viser seg å vere feile. så blir det ut frå kor alvorlige feilene er om du har rett på 1) heving eller 2) prisreduksjon.

 

Det tredje alternativet er å kunne fått bytte til ein annan modell og då betale mellomlegget.

 

For at dette skal gå enklast er det best at du har original emballasje og alt som hørte med.

 

mvh

JanEirik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars stakkars stakkars deg......

 

Kan ikke ordsette min sympati for deg her....:(

 

Hvordan fungerer høytalerne da?

 

Stakkar....

 

 

Jankee og jeg er på saken her nå for å se hva vi kan gjøre for deg...

 

Dette tilfellet her krever førsthjelp fra oss umiddelbart

 

Vi holder deg oppdatert, men lover ingen ting

Skrevet

Høytalerne fungerer da de, men de er jo ikke akkurat "best-buy" de heller.

Saken er jeg at jeg sjelden kjøper noe uten å sjekke produktet ut, men denne gangen hadde jeg ikke tid, da jeg hadde solgt den gamle skjemen, og måtte ha en ny samme dag, hadde egentlig bestemt meg for en annen men den hadde de ikke fler igjen av, dermed ble det denne lampen.

 

:(

 

Og det er et "#%¤#& å stå opp, for så å skru på skjemen, og føle at det står 4 tusenmetere rett i trynet på deg.... da er det på med sveisebrillene... :p

 

For dette er dårlige greier....

Skrevet
Viss selger har gitt opplysinger som i ettertid viser seg å vere feile. så blir det ut frå kor alvorlige feilene er om du har rett på 1) heving eller 2) prisreduksjon.

 

Det tredje alternativet er å kunne fått bytte til ein annan modell og då betale mellomlegget.

 

For at dette skal gå enklast er det best at du har original emballasje og alt som hørte med.

 

mvh

JanEirik

Har all orginalembalasje i sin helhet forøvrig.

Skrevet

Det kan diskuteres om det ikke er en mangel på produktet (da det ikke samsvarer med selgers beskrivelse). Men selv om man skal si at produktet har en mangel så stiller du jo utrolig tynt når alt man har er selgers ord.

 

I praksis så blir jo dette en sak hvor du må satse på litt godvilje hos butikken. Legg fram dine problemer og forhåpentligvis så får du byttet skjermen, men det er dødfødt å dra denne saken inn for megling i forbrukerrådet.

 

Hvorfor har du drøyd så lenge med å klage på skjermen egentlig?

Skrevet
Hvorfor har du drøyd så lenge med å klage på skjermen egentlig?

Er klar over at jeg burde ha gått tilbake til butikken på et mye tidligere tidspunkt.

Men av og til tar ting tid, vært litt opptatt, men hovedgrunnen er jo det at i det siste har jeg kunnet sammenligne med andre skjemer, og lest litt rundt og har da funnet ut at jeg egentlig hadde rett....at den faktisk ikke var så bra alikevel.

Skrevet (endret)

har tatt en telefon til min kontakt der....

 

Dessverre lite jankee og jeg kan gjøre her....

 

(hadde håpet på at vi kunne oppgradere til 173t, men akk)

 

Beklager big time her.......

 

Men jeg hadde allikevel dratt dit du kjøpte den og klagd....

 

edit: hvis du er skikkelig bigtime missfornøyd da...

Endret av oivind_dahle
Skrevet
har tatt en telefon til min kontakt der....

 

Dessverre lite jankee og jeg kan gjøre her....

 

(hadde håpet på at vi kunne oppgradere til 173t, men akk)

 

Beklager big time her.......

 

Men jeg hadde allikevel dratt dit du kjøpte den og klagd....

Det må kalles veldig god service av dere to! Kjempejobb :thumbup:

Skrevet

Ja det var på Siba Forus forøvrig.

Er jo klart skuffet over produktet jeg har kjøpt, er jo snakk om noen tusenlapper, for et produkt som er så dårlig.

Tar turen ut og snakker med og forklarer problemet, så får jeg se hva de sier. Kommer tilbake med tilbakemeldingen ifra Siba

Skrevet
Har jeg noen muligheter for å bytte et produkt (i dette tilfelle en lcd-skjerm) hvis det ikke var et så godt produkt som lovet, og at det har kommet svært dårlig ut i flere tester? Det var kjøpt i desember så 30 dager angrefrist retten har gått ut...

Hmm på min kvittering står det at jeg kan bytte den innen et år :p

Skrevet

Ok, har vært på Siba og lagt frem saken, de var villige til å bytte inn min skjerm mot Samsung 172v.

Dette var jo meget god kundebehandling av Siba, de kunne desverre ikke gi pengene tilbake p.g.a. at det hadde gått såpass lang tid sa kundebehandleren, og det er jo forståelig.

 

:yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...