Jankee Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Viss selger har gitt opplysinger som i ettertid viser seg å vere feile. så blir det ut frå kor alvorlige feilene er om du har rett på 1) heving eller 2) prisreduksjon. Det tredje alternativet er å kunne fått bytte til ein annan modell og då betale mellomlegget. For at dette skal gå enklast er det best at du har original emballasje og alt som hørte med. mvh JanEirik
Ni kon Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 stakkars stakkars stakkars deg...... Kan ikke ordsette min sympati for deg her.... Hvordan fungerer høytalerne da? Stakkar.... Jankee og jeg er på saken her nå for å se hva vi kan gjøre for deg... Dette tilfellet her krever førsthjelp fra oss umiddelbart Vi holder deg oppdatert, men lover ingen ting
jivac Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Høytalerne fungerer da de, men de er jo ikke akkurat "best-buy" de heller. Saken er jeg at jeg sjelden kjøper noe uten å sjekke produktet ut, men denne gangen hadde jeg ikke tid, da jeg hadde solgt den gamle skjemen, og måtte ha en ny samme dag, hadde egentlig bestemt meg for en annen men den hadde de ikke fler igjen av, dermed ble det denne lampen. Og det er et "#%¤#& å stå opp, for så å skru på skjemen, og føle at det står 4 tusenmetere rett i trynet på deg.... da er det på med sveisebrillene... For dette er dårlige greier....
jivac Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Viss selger har gitt opplysinger som i ettertid viser seg å vere feile. så blir det ut frå kor alvorlige feilene er om du har rett på 1) heving eller 2) prisreduksjon. Det tredje alternativet er å kunne fått bytte til ein annan modell og då betale mellomlegget. For at dette skal gå enklast er det best at du har original emballasje og alt som hørte med. mvh JanEirik Har all orginalembalasje i sin helhet forøvrig.
Anders Leipsland Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Det kan diskuteres om det ikke er en mangel på produktet (da det ikke samsvarer med selgers beskrivelse). Men selv om man skal si at produktet har en mangel så stiller du jo utrolig tynt når alt man har er selgers ord. I praksis så blir jo dette en sak hvor du må satse på litt godvilje hos butikken. Legg fram dine problemer og forhåpentligvis så får du byttet skjermen, men det er dødfødt å dra denne saken inn for megling i forbrukerrådet. Hvorfor har du drøyd så lenge med å klage på skjermen egentlig?
jivac Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Hvorfor har du drøyd så lenge med å klage på skjermen egentlig? Er klar over at jeg burde ha gått tilbake til butikken på et mye tidligere tidspunkt. Men av og til tar ting tid, vært litt opptatt, men hovedgrunnen er jo det at i det siste har jeg kunnet sammenligne med andre skjemer, og lest litt rundt og har da funnet ut at jeg egentlig hadde rett....at den faktisk ikke var så bra alikevel.
Ni kon Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 (endret) har tatt en telefon til min kontakt der.... Dessverre lite jankee og jeg kan gjøre her.... (hadde håpet på at vi kunne oppgradere til 173t, men akk) Beklager big time her....... Men jeg hadde allikevel dratt dit du kjøpte den og klagd.... edit: hvis du er skikkelig bigtime missfornøyd da... Endret 18. februar 2004 av oivind_dahle
stigen1 Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 har tatt en telefon til min kontakt der.... Dessverre lite jankee og jeg kan gjøre her.... (hadde håpet på at vi kunne oppgradere til 173t, men akk) Beklager big time her....... Men jeg hadde allikevel dratt dit du kjøpte den og klagd.... Det må kalles veldig god service av dere to! Kjempejobb
jivac Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Ja det var på Siba Forus forøvrig. Er jo klart skuffet over produktet jeg har kjøpt, er jo snakk om noen tusenlapper, for et produkt som er så dårlig. Tar turen ut og snakker med og forklarer problemet, så får jeg se hva de sier. Kommer tilbake med tilbakemeldingen ifra Siba
Glipp Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Har jeg noen muligheter for å bytte et produkt (i dette tilfelle en lcd-skjerm) hvis det ikke var et så godt produkt som lovet, og at det har kommet svært dårlig ut i flere tester? Det var kjøpt i desember så 30 dager angrefrist retten har gått ut... Hmm på min kvittering står det at jeg kan bytte den innen et år
jivac Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Ok, har vært på Siba og lagt frem saken, de var villige til å bytte inn min skjerm mot Samsung 172v. Dette var jo meget god kundebehandling av Siba, de kunne desverre ikke gi pengene tilbake p.g.a. at det hadde gått såpass lang tid sa kundebehandleren, og det er jo forståelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå