PIIIpower Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Har nevnte kort. Får ikke inn noen kanaler. Jeg finner satelitten med Sat Finder og oppnår 64/100 mottak. Auto tune finner ingen kanaler. Setter jeg opp kanalene manuelt, finner kortet navn ol. på kanalen, men klarer ikke å vise noe. I kanal listen kommer dete opp ***Error*** på satelite kolonen. Jeg trenger HJELP... Spec ellers 1Ghz celly Aopen hk 3*128MB ram radeon 9100 40GB hd nettverkskort xp pro, alle mulige oppdateringer.
PIIIpower Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Ingen andre som har dette kortet? Pinnacle support kunne ikke hjelpe meg noe særlig
sheriff Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Er vel ikke dx9b problemet? Itilfelle en fix her: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en
PIIIpower Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 Jippi! Det hjalp, men fortsatt er ikke ting som de helt skal. Får ikke auto tuna, men får nå bilde og lyd ved manuell innstillinger. Tror ikke 1Ghz celly er tingen for oppgaven så jeg vipper kortet over i P4en og ser hva som skjer der. Flotters at noen endelig kunne hjelpe, tusen takk sheriff.
PIIIpower Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 Ok, fikk satt opp kortet på en p4 2,6 512ram, men dette hjalp ikke i det hele tatt Ingen andre som HAR dette kortet OG har fått det til å funke med Canal Digital?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå