bergen Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei Jeg har et Powercolor Radeon 9800 pro skjermkort med Catalyst 4.2 driver (tror det er den driveren). Spm 1 : Hvor ser jeg hvilken driver som er innstallert? det står driver versjon 6.14.10.6414 når jeg sjekker i kontollpanel- system osv. er dette catalyst 4.2? Ved oppstart får jeg hver gang en melding om at Ati skrivebord avsluttes fordi en skjermdriver ikke er akitv. Spm 2 : Hva betyr dette? er det noe feil et sted her eller kommer denne meldingen fordi jeg bar har kobla til en skjerm? Jeg har prøvd å koble pc`n opp mot tv`n for å se film og div på den, men det har gått dårlig. Når jeg starter opp kommer oppstartsbildet på tv`n,m en ikke på pc skjermen, men når oppstarten er kommet til skrivebordet får jeg dette på pc`n (som jeg vil ha det) mens tv`n blir blå med store hvite striper. Jeg får flyttet vinduene fra pc skjermen og over til tv`n men blidet er mildt sagt elendig. Jeg får heller ikke sett(flyttet over) bildet fra mediaplayeren til tv`n. Spm 3 : Finnes det en god guide som forteller meg hva som må gjøres og hvilke innstillinger jeg må foreta for å få et best mulig pc bildet på tv`n samtidig som pc skjermen er "hovedskjem"? Hvis ikke, finnes det noen der ute som kan gi meg en enkel forklaring på hva som må gjøres? På forhånd takk for hjelpen
mago Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 6.14.10.6414 driveren du bruker er sansynlighvis 4.1 6.14.10.6422 er catalyst 4.2 få et best mulig pc bildet på tv`n faq http://www.inmatrix.com/articles/overscan1.shtml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå