Gå til innhold

Billig vandkøling


Anbefalte innlegg

Har faktisk hatt dette settet. Kjøler helt greit, men hamler nok ikke opp med Waterchill nei. Husker desverre ikke noen tempraturer eller klokk hastigheter i farta, men hadde det hvertfall på en XP3000+, NF7S-2.0 og radeon 9600 pro. Husker jeg var middels fornøyd ;)

 

En ting som kanskje bør nevnes; Jeg røkket av den dumme plasten rundt radiator/pumpe. Deretter festet jeg en 80mm kab. vifte på radiator med strips, og festet hele sudlamitten i kabinettet (oxo med strips) Da løser man "varmluft-problemet" med psu.

 

Edit: Ved nermere ettertanke; Jeg slapp oxo løs dremmelen litt på kjøleblokkene, i et forsøk på mer turbulens, men uten de store resultatene.

Endret av SaamB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Well når jeg køber sættet har jeg da også tænkt mig at se hvad man kan lave af hurtige/nemme forbedringer :p der er jo så mange herinde der selv modder så

det kunne være en god ide

 

 

ohhh, ja btw. radiator sidder bag på PSU, men skal da helt sikkert se om der er store og gode muligheder for at flytte den, så den kan tage "frisk" luft ind :p.

og jeg skal da også se om der er mange andre små ting man kan forbedre.

jeg har et Xasser III, der er jo meget "Geil" på det så skal da se om det er muligt at modde kølingssystemet ordentligt med lidt mindre plads :)

 

ps. folk som har prøvet det, og synes det ikke køler helt vildt genialt, så skal man jo også huske på, at mange jo får flyttet en del af deres støjkilder i computeren :)

 

men jeg håber da det bliver en stor succes :thumbs:

Endret av Sakari46
Lenke til kommentar
Vannkjøleren er jo bare opp til Athlon XP - 3400+ :no:

Det er vel og regnet med en "normal" core volt på 1.7 :devil:

 

Nei her trengs det modifiseringer til før den hadde havnet i min pc. :cool:

vel, også koster den jo ikke så altfor mye heller da. Og det er jo tross alt til både NB, CPU og GPU da. Det er jo helt fint for de som ikke overklokker

Lenke til kommentar

hvis det er noen av dere som har tips til hvordan manøvrer på den siden så si ifra a.. har sett 2åringer med downs som lager bedre sider (no offence). finner liksom ikkeno andre produkter innenfor vannkjøling på siden deres. men det er mulig det er jeg som har downs (eller det at jeg ikke har sovet på 3-4 dager)

Lenke til kommentar
hvis det er noen av dere som har tips til hvordan manøvrer på den siden så si ifra a.. har sett 2åringer med downs som lager bedre sider (no offence). finner liksom ikkeno andre produkter innenfor vannkjøling på siden deres. men det er mulig det er jeg som har downs (eller det at jeg ikke har sovet på 3-4 dager)

Enig. dårlig og uoversiktelig side+at det ikkje stod noke om varene! det stod ingen info om vannkjølingsanlegget kva det passer for osv. nokon som veit om det går an å bytte radiator osv. eller om det er vifte med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...