Gå til innhold

Grandiosa

Spragleknas

Hvilken nye pizza Grandiosa variant er best?  

229 stemmer

1. 1. Hvilken nye pizza Grandiosa variant er best?

• Pizza Grandiosa med kjøttdeig og løk
      142
    • Pizza Grandiosa med pepperoni
      87

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger de i det heletatt k&l eller pepperoni i stavanger? jeg har ikke sett noen, forbanna herk at de bare skal begrense det til østlandet...jezus

Videoannonse
Annonse
Skrevet
selger de i det heletatt k&l eller pepperoni i stavanger? jeg har ikke sett noen, forbanna herk at de bare skal begrense det til østlandet...jezus

det er noe som heter sentralisering. men som sagt, helt latterlig :thumbdown:

Skrevet (endret)

Kjøttdeig og Løk er klar favoritt :)

en venn av meg fikk ett stykke av meg en gang og det første han sa etter å ha smakt var 'dette smaker jo som hjemmelaget pizza!'

eneste minuset jeg kan sette fingeren på K&L er den er ånden man får etter å ha spist en hel pizza.. ;)

PS. Rema1000 i Ulsteinvik, Søre Sunnmøre, selger både K&L og pepperoni grandisen.

Edit:

quote fra grandis dot com

Grandiosa produseres i Sunnmørsbygda Stranda. Pizza fra Stabburet på Stranda har inntatt en unik posisjon, og står alene for 800 millioner kroner av dagligvareomsetningen i Norge.

er vel derfor vi får dem to nye pizzaene i butikkene her, Stranda er jo en nabo-kommune :)

Endret av Prelude
Skrevet (endret)

Skikkelig teit at bare én av de nye pizza'ene blir beholdt. Kunne tatt med Mild Taco i valget også da hvis man først MÅ ha valg, er ikke så mange som liker den :sick: Så kunne de stemt ut én av dem i beste reality-stil.

Både den nye Pepperoni og Kjøttdeig&Løk er gode, men jeg holder en liten knapp på sistnevnte.

Endret av Langbein
Skrevet

Har kjøpt i Stvg. jeg .... rema1000

Skrevet

Merket meg på Rimi like ved der jeg bor, så var det K&L som gikk unna raskest. Pepperoni var også populær, men betjeningen måtte nok oftere ut med nye stabler K&L.

Skrevet (endret)

en kar jeg vet om hadde satt i gang et lite script som stemte og stemte og stemte på kjøttdeig og løk...

Endret av ti-guru
  • 4 uker senere...
Skrevet

humm..

mon tro om det vart oppdaget og stabburet fjernet en hel drøss med stemmer på K&L, for dette møter meg når jeg sjekker stemmene

paidiagram-55pc.gif

det som er så rart er at etter min hukommelse (som svikter hver eneste dag btw :p) så var der over 200.000 stemmer sånn ca rundt midten av februar, og nå er der 'fattige' 119 742 stemmer..

Skrevet

jeg har nå gjort hel-omvending og stemmer pepperoni i alle poller.

men egentlig trenger vi ikke den, for det er så mange pepperonipizzaer...

menmen den er best!

Skrevet

har kjøpt på kiwi jeg :yes:

Skrevet
Skikkelig teit at bare én av de nye pizza'ene blir beholdt. Kunne tatt med Mild Taco i valget også da hvis man først MÅ ha valg,

Enig, det klart dåligste alternativet for modifisering.:wallbash:

Meeen, pepperoni er best, trenger kun litt fersk chilli og ost.

• 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...