MrLee Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 er de "fiksa" i 1.6? jeg mener, jeg har ikke lengre gule sikter, jeg har grønne, og de ser ut til å trekke seg sammen og slikt nå, med 1.5 ganger zoom lissom? er det en bug, eller skal det være slik?
Mr. ve Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Tror de skal være slik nå, har merka det jeg og.
Diceman Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Det skal være sånn, prøv og les det som står når steam oppdaterer cs automatisk. Der står nemlig endringene.
MrLee Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Skrevet 16. februar 2004 som jeg får tid til det? takker for info unasett
z10an Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Aug og Commando er ikke autosniper akkurat men de har updatet siktene ja. Bedre med standard sikte konstant
bleidd Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 De er vel autosnipere jo..? Altså at man har kikkert på dem, og kan skyte flere skudd uten å lade imellom?
MrLee Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 han mener semi auto sniperene, Sig 550 og HK G3SG1, som til forskjell fra AWM og Scout, er Semi auto istedet for bolt action. Derfor er det mange som kaller dem "auto sniper"...
Danser_med_rever Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 ...Men på Sig 550 og G3SG1 kan man holde nede knappen og de skyter kontinuerlig, det gjør ikke pistoler... Derfor ville jeg heller sagt at de var autosnipere, selv om de kanskje ikke er det i virkeligheten.
TheDarkListener Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 ...Men på Sig 550 og G3SG1 kan man holde nede knappen og de skyter kontinuerlig, det gjør ikke pistoler... Derfor ville jeg heller sagt at de var autosnipere, selv om de kanskje ikke er det i virkeligheten. Enig Alle fire som er nevnt her er auto og kan zoome
MrLee Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 ...Men på Sig 550 og G3SG1 kan man holde nede knappen og de skyter kontinuerlig, det gjør ikke pistoler... Derfor ville jeg heller sagt at de var autosnipere, selv om de kanskje ikke er det i virkeligheten. ja, men jeg vil kalle dette en bug i CS mer enn noe, derfor omtaler jeg AUG/Commando som auto snipers, G3SG1 og SIG som semi-snipers og Scout/AWM som snipers..
lazio Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Kan du laste ned det gamel zoom inn sikte på aug/commando ?
MrLee Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 ikke vet jeg, ettersom de nå har blitt dynamiske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå