Gå til innhold

Chess kutter prisene 1. mars!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når Chess får flere kunder blir det flere å fordele de faste utgiftene på. Prisverdig at Chess ikke tar ut hele utbyttet selv. Noe av gevinsten ser vi som forbruker ikke noe av. Vær sikker! :yes:

 

Det er ikke så mye avslag i pris som man skal tro, men trenden er riktig.

 

5 kr. i avslag pr. 100 mld.

:roll:

 

Leste et sted at Chess hadde ca.5% av mobilmarkedet. Skal tro hvilken pris vi kan oppleve hvis markedsandelen kryper over 50%. Noe mer tør jeg ikke håpe på.

 

:cool:

Endret av Gjesp
Lenke til kommentar

Har nettopp skiftet fra connect til move :thumbs:

Ringte til chess på mandag og ga beskjed om hva jeg syntes om gebyret for å endre abbonnementstype, spesielt når move ikke eksisterte når jeg ble kunde hos chess og at jeg derfor aldri fikk vurdert det, og at de så skulle ha 200,- for at jeg skulle endre til det abbonnementet som er billigst for meg. Fikk så gladmeldingen igår om at det nå er gratis å endre....det er nesten som at jeg tror at jeg har noe med det å gjøre :p

Han jeg snakket med hos chess sa at det var pga av at kundene hadde uttrykt misnøye med gebyret. Så konklusjonen er klar! Ring og gi beskjed hvis det er noe du ikke er fornøyd med (heslt ikke ringe for hver lille filleting da).

 

Det virker også som at chess tar sine kunder på alvor! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...