Gå til innhold

Chess er ikke billigst...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trur du tar litt feil akkurat der. Chess tar 200,- for et nytt sim-kort. Telenor tar (det skal de faktsik ha!) kroner 0,- (null!). NetCom tar seg vel også litt betalt for et nytt sim-kort, husker ikke hva, men det står sikkert på siden deres.

Chess er billig på bruk, men når det kommer til ting som sim-kort osv, er de blant de dyre dessverre! :thumbdown:

det koster kr 0

Lenke til kommentar

Priser for SIM-endring hos NetCom:

 

Kontantkunder: Gratis, da de ikke skal motta faktura. De må bare være registrert, og sende skriftlig bestilling med kopi av legitimasjon.

Privat/Bedriftskunder: Kr 200,-

 

Hvis kunde har forsikring, dekkes dette av forsikringsvilkårene.

 

Om man har mistet/blitt frastjålet telefonen, og har sperret det, koster det aldri noe for gjenåpning. Avgift for gjenåpning er kr 250,- og belastes kun ved mislighold (f.eks. ikke betalt faktura).

 

Av sikkerhetsmessige hensyn, vil det nye SIM-kortet ofte bli sendt uaktivisert.

Lenke til kommentar
Trur du tar litt feil akkurat der. Chess tar 200,- for et nytt sim-kort. Telenor tar (det skal de faktsik ha!) kroner 0,- (null!). NetCom tar seg vel også litt betalt for et nytt sim-kort, husker ikke hva, men det står sikkert på siden deres.

Chess er billig på bruk, men når det kommer til ting som sim-kort osv, er de blant de dyre dessverre!  :thumbdown:

det koster kr 0

Les her du: http://www.chess.no/abb_tek/tjenestepriser.asp

Men da jeg skrev dette, var jeg ikke klar over at det var blitt gratis å endre abonnement.

Lenke til kommentar
ojjj i helv**e, det er jo billig, 59øre ink mva og 125 i mnd.

Er faktisk samma prisene som jeg har på Netcom BTalk abbet mitt, bare at jeg betaler 50kr mnd:D

Tydelig at noen har bedre avtaler enn andre ;)

Jeg betaler rundt 70 øre for samtaler/sms og rundt 100 kroner i måneden fast.

 

Vad du er duktig.

Lenke til kommentar
ojjj i helv**e, det er jo billig, 59øre ink mva og 125 i mnd.

Er faktisk samma prisene som jeg har på Netcom BTalk abbet mitt, bare at jeg betaler 50kr mnd:D

Tydelig at noen har bedre avtaler enn andre ;)

Jeg betaler rundt 70 øre for samtaler/sms og rundt 100 kroner i måneden fast.

 

Vad du er duktig.

 

 

 

Tørr du si hvilket abonnement du har?

Endret av pologutt
Lenke til kommentar

Nå skal det være sagt at Combitel tar 0,45 per mld, mens chess tar 0,54 per mld (fra 1.mars). Men andre ting er dyrere hos Combitel enn Chess, f.eks MMS.

Så summa sumarum er ikke Combitel billigst for deg nødvendigvis --> alle har forskjellige behov!!!

 

edit : se på skjemaene før dere sier no, ikke alt er tatt med

 

(edit2: Chess, Combitel og Symfonika noen abonnementer som er nesten like, så skill etter BEHOV!)

Endret av dub
Lenke til kommentar

Meget sant at det går på behov.

 

Sender masse SMS, men er ikkje den samme sms-hora som eg var for noken år sia, og no ringer eg meir.

 

Chess move er det beste for meg, så å sei, og eg orker ikkje å snu på kvar ei krone for å få det billigare

 

ps: har lenge vert kunde hos Telenor... " :scared: "-priser

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...