Håkonm Skrevet 17. mars 2002 Skrevet 17. mars 2002 Noen som veit om et program som gjør at du kan trykke en hotkey inne i et spill, også blir det screenshotet lagra som en bildefil på harddisken. På den måten kan man ta en hel serie av screenshots, sånn at man slipper å gå ut og inn av spillet for å ta screenshots. Hadde engang et sånt prog., men har glemt hva d heter. Alle forslag mottas med takk! :smile:
Skrue Skrevet 17. mars 2002 Skrevet 17. mars 2002 Du behøver ikkenoe program i det hele tatt! Bare fyr opp det aktuellet spillet, og trykk Print Screen. Gå ut, og åpne Word. Trykk "Ctrl V", og dermed har du klistra bildet inn i et word-dokument! Hva du gjør med det siden, er jo opp til deg! Eller var jeg heelt noob nå?
TST Skrevet 17. mars 2002 Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 00:37, Skrue skrev:Bare fyr opp det aktuellet spillet, og trykk Print Screen. Gå ut, og åpne Word. Trykk "Ctrl V", og dermed har du klistra bildet inn i et word-dokument! Hva du gjør med det siden, er jo opp til deg! Det var jo akkurat det han _ikke_ ønsket, å gå ut og inn av spillet. HyperSnap-DX syns jeg er et veldig bra tips, jeg kjenner i hvert fall ikke til bedre programmer til slik bruk.
Skrue Skrevet 18. mars 2002 Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 00:48, TST skrev: Quote: On 2002-03-18 00:37, Skrue skrev: Bare fyr opp det aktuellet spillet, og trykk Print Screen. Gå ut, og åpne Word. Trykk "Ctrl V", og dermed har du klistra bildet inn i et word-dokument! Hva du gjør med det siden, er jo opp til deg! Det var jo akkurat det han _ikke_ ønsket, å gå ut og inn av spillet. HyperSnap-DX syns jeg er et veldig bra tips, jeg kjenner i hvert fall ikke til bedre programmer til slik bruk. Ok, leste vel ikke godt nok.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå