krutselno Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Plutselig en dag, i dag, fikk jeg denne meld: Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'mail.bluezone.no', Server: 'mail.bluezone.no', Protocol: POP3, Server Response: '+OK 963 octets follow.', Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F jeg får tatt i mot en av 19 mail... ganske irriterende.. noen som kan hjelpe?
fredster Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Fikk den samme beskjed i forb. med at Tele2 sin mailserver var nede i over ett døgn. Slikt skaper litt kaos. (Lurer forresten litt på hvor mange av de mailen jeg egentlig skulle fått, som bare blir borte...... ) Jeg får frendeles mail datert 13/2. Uansett.... feilen ligger neppe hos deg !
krutselno Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 Nei, tviler på at feilen ligger hos meg. Har jo ikke forandret noenting. Men jeg pleier jo alltid å få driftsmeldinger fra Bluecom så hvis dette var planlagt burde jeg jo visst om det. Håper bare de fikser det raskt på mandag, venter en del mail jeg ikke får tak i..
agvg Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Noen som kan hjelpe? Det er ikke OE som ikke greier og laste ned en melding da? Dette er vanlig bug på eldre utgaver av OE og du kan logge inn på webmail og slette suspekte meldinger og eventuellt få lest den viktige mailen din der.
fredster Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 For Tele2 sin del så var det IKKE planlagt, men ting ordnet seg heldigvis i løpet av gårsdagen. Jeg kunne bare finne en urettet melding på Bluecom sine sider, og den var fra 12/2 og dreide seg om kapasitetsproblemer i Troms og Finnmark.....
Angelboy Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 ja blucom har gjerne problemer , evnt. kontakt de og hør det ser ikke ut til at problemet ligger hos deg...
krutselno Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 Jeg bruker ikke en gammel versjon av Outlook Ekspress..så det er ikke det... bluecom har ikke noen webmail, desverre, så jeg får ikke sjekket dem der heller... er spent på hva som skjer i morra, support tlf er jo stengt i helga...
agvg Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Jeg bruker ikke en gammel versjon av Outlook Ekspress..så det er ikke det...bluecom har ikke noen webmail, desverre, så jeg får ikke sjekket dem der heller... https://webmail.bluecom.no/src/login.php Ikke vær sikker på det, 6.0 av OE har denne bugen.
krutselno Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 tusen takk for den linken, trodde ikke bluecom hadde webmail jeg... Nå er hvertfall alt fikset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå