Gå til innhold

skjermkort priser

klikko

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på en liten ting...

idag får man jo kjøpt ganske bra skjermkort til rundt 2000,- ihvertfall så ligger ytelse/pris kortene rundt 2000...

det jeg lurer på er om de kortene som koster rundt 5000 kr, faktisk klarer å slå kort som radeon 9800xt (xt er vel kanskje litt dyrere enn 2000?) eller 9800 pro med mye 3dmarks??

3dmarks = ytelse :thumbup:

la oss se på dette : Gainward Geforce FX 5900Ultra/CoolFX Ultra-1600XP GS lyd & 1394 256 MB

utifra www.hardware.no, koster dette kortet 5000<- ja dere leste riktig FEM TUSEN!

og hva betaler man egentlig de 3000 ekstra for? er det STOR ytelse forskjell?, eller er det bare mye bedre bundle og/eller 128 mb mer ram enn "vanlige" kort...?

noen som har peil? :)

er bare så SINNSYK drøy pris at jeg må bare spørre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et Radeon 9800 Pro kan plukkes opp til 2300 på komplett.no er absolutt det beste skjermkortkjøpet man kan gjøre akkurat nå. Dette kortet kan lett klokkes og flashes til 9800 XT som er det beste kortet på markedet nå og som koster 4000 kroner :)

Prisene er drøye det er jeg enig i, men ikke la deg lure.

Skrevet (endret)

Gainward Geforce FX 5900Ultra/CoolFX Ultra-1600XP GS lyd & 1394 256 MB

coolfx betyr at den er vannkjølt. da får di pumpe,radiator,tank,salnger og kjøleblokk for gpu og ram.

du får også et lyd kort.

Endret av korny
Skrevet
Gainward Geforce FX 5900Ultra/CoolFX Ultra-1600XP GS lyd & 1394 256 MB

coolfx betyr at den er vannkjølt. da får di pumpe,radiator,tank,salnger og kjøleblokk for gpu og ram.

du får også et lyd kort.

aha , da begynner det kanskje å bli verdt det..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...