-=Metal=- Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Har sett mange steder at vifta ryker, går til ######, detter a osv. Er dette noe å bekymre deg for?? Har nettopp kjøpt det. Burde jeg kjøpe ny vifte til det, hvordan installerer man det??? Setter pris på raaaaaaske svar
Mr-Smith Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Det er kun rev.1 av kortet som hadde problemmer med vifta, alle kort som er på markedet nå er nyere rev. med skikklig vifte. Så du kan bare ta det med ro. Ingen problem med kortet mitt ivertfall, hatt det i over 1mnd og viften henger på enda, eneste jeg har lagt merke til er at kjøleren ble litt vel varm så jeg satt i en ekstra kabinettvifte, problem solved
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Det er bare å kjøpe dette kortet nå, ingen som helst problemer.
-=Metal=- Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 ok, takk, er dette en bra kabinettvifte???
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Jepp Anbefaler deg også til å ta en titt på denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå