Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var forsåvidt en grei test, men de har jo gjort en feil. De skriver at man ikke kan ta opp mere enn 10 sekunders video, og må laste ned ett program for å klare dette. Det er jo helt feil, du kan skru av og på denne sperren med telefonens medfølgende program.

Forøvrig har min sx1 tatt kvelden, går ikke an å skru den på engang. Styr unna denne telfonen foreløpig er mitt råd.

Lenke til kommentar

Denne tråden hører hjemme under 'diskuter artikler' og flyttes.

 

Ellers har dere rett i at SX1 kan skru av størrelses-begresningen på video. Det hadde også sneket seg inn en liten feil om at man kunne redigere EMS-meldinger fra PCen, mens programmet i realiteten kun støtter SMS og MMS. Begge disse feilene skal være redigert bort nå.

Lenke til kommentar

jeg syns sx1 ble litt for slakta,er kjempefornøyd med min,hadde e700 før og syns skjermen er minst like god.

Og det med åssen den ligger avhenger av person har man ganske stor hender så passer sx1 bra.

Men er enig at kamera ikke allverdens spes innedørs i disse vinter tider må nesten har spotlight for å tatt noe bilde om kvelden.

Endret av Danny
Lenke til kommentar

Ja, ingen tvivl om, at Nokia 6600 er en fremragende telefon. :thumbup:

 

Jeg er bare mere til Siemens, fordi de i højere grad end Nokia og de andre giver mulighed for, at man kan sætte sit eget præg på telefonen.

 

Så i første omgang vil jeg vente et halvt års tid og se, om der ikke dukker et mere uproblematisk produkt op i samme klasse som SX1.

 

Og hvis ikke, kan det da godt være, at jeg køber Nokia 6600 til den tid. :thumbs:

Lenke til kommentar

Er enig med Danny, virket som om de var fast bestemt på at 6600 var bedre. Er enig at det kanskje ikke er verdens beste design, men man må jo si at det er nyskapende! Har en kompis som har mobilen, har ikke sett så mye til den, men har fått med meg det kule myggspillet :D Får håpe at i noen nyere firmware at overføringshastigheten forbedres + tregheten i menyer. Man forjener en tipp topp mobil til den prisen. Ellers en super test.

Lenke til kommentar
vil ikke si at amobil er de mest profesjonelle og flinke, for ikke å nevne objektive, men de har nå et fint forum ihvertfall..

Jeg syns Amobil gjør en veldig god jobb jeg, det er dem jeg liker best i hardware.no nettverket...Det vil si det er dem jeg missliker minst ;)

 

Forumet derimot er jeg ikke helt fornøyd med, men får bare håpe ting endrer seg etterhvert..

Lenke til kommentar
jeg synes ikke at siemensen er 6600 overlegen... den er liksom litt under... pittelitt... :roll:

finnes ting som trekker ned likssom

Det finnes ting som trekker opp og da ;)

 

som radio, mp3, (du slipper å kjøpe/lete etter crakca) mmc hotsswap, den lille info inja øverst.

 

Har ikke prøvd noen av de to lenger enn kankje 20 min. hver, hvis jeg skulle være så heldig å få en av de ville jeg valgt sx1, pga. radio.

Lenke til kommentar
Kun skjermen som er bedre på 6600

...i tillegg til at Siemensen har store problemer med treghet (har prøvd med nyeste software). Dette tatt i betraktning synes jeg ikke man kan si at skjermen er det eneste som er bedre på 6600, da sistnevnte har svært få (eller ingen) treghetsproblemer med siste software.

 

Jeg synes testen var svært bra, og jeg kan ikke forstå hvor du mener det ikke har blitt testet objektivt? (gjerne quote inn, så skal jeg gi meg jeg).

 

eiriksen; du skriver at siemen har vært nyskapende angående tastesettet. Det er jeg enig i, men nyskaping har ikke mye for seg hvis det ikke er bedre en "forgjengeren" (3x3 tastesettet). Tror vel siemens lagde dette tastesettet for å holde størrelsen nede heller en å lage en løsning de mente var mer brukervennlig...

Endret av cnil
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...