Gå til innhold

Bygge pcen min i ett skap eller lignende:P


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nå er jeg ganske lei av at jeg ikke finner så mye større kabinett enn det jeg har (Chieftech big tower) . Har spurt her før om dere vet om kabinetter som er større enn Image & shaptek tower til en billig penge, men det visste dere hvist ikke :no: Så nå visst dere ikke finner ett til meg så kommer jeg kansje til å bygge pcen min på nytt igjen i ett stort skap. :yes: Er møkk lei av at det "tyter" ut ledninger og jeg kommer ikke til noen ting i det. Kansje det blir litt overdrevet å bygge pc i ett stort klesskap, men kansje dere kunne komt med forslag til hva jeg kan gjøre`????

 

TAkker for alle gode svar :thumbs:

 

Mvh

 

Ostebu :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det du skal putte inn i boksen din som gjør at den må være større enn I&S-"katedralene"? Har dette kabinettet selv, og selv om jeg har proppet inn en god del nå er det ennå masse plass igjen.

Merker du i det hele tatt noe forskjell på det du har og Chieftech bigtower???

Tenkte faktisk på å kjøpe det.. :yes::ermm: Er det velldig god plass til vannkjøling enn det er i Chieftech bigtower???

Lenke til kommentar

problemet jeg ser med blant annet chieftec big-tower er at kabinettene manlger ca 10 cm i dybden for at de skal være skikkelig gode.

 

En løsning er jo å se på chenbro kabinettene på microplex. Nesten som 2 dype midi kabinett ved siden av hverandre (i bredden altså).

 

Så kan du ha datadelene med skjermkort osv og så vannkjøling med raddis og full pakke i den andre delen.

Lenke til kommentar

Lurer på om det er bedre plass i Image & shaptek kabinett enn Chieftech big tower? Image & shaptek kabinettet er jo bare 2 cm høyere (ca) enn Chieftech kabinettet mitt. I kabinetet mitt "tyter" jo det ut med ledninger foran ram, cpu og andre kabinettvifter og dette er jo ikke bra :no: Så nå lurer jeg på om Image % shaptek kabinett er bygd opp på en annen måte inni enn Chiftech big tower slik at det er mye mere plass??

 

Takker for svar igjen :thumbup:

Lenke til kommentar
Lurer på om det er bedre plass i Image & shaptek kabinett enn Chieftech big tower? Image & shaptek kabinettet er jo bare 2 cm høyere (ca) enn Chieftech kabinettet mitt. I kabinetet mitt "tyter" jo det ut med ledninger foran ram, cpu og andre kabinettvifter og dette er jo ikke bra :no: Så nå lurer jeg på om Image % shaptek kabinett er bygd opp på en annen måte inni enn Chiftech big tower slik at det er mye mere plass??

 

Takker for svar igjen :thumbup:

Kan ingen svare meg på det over eller?? Jeg må snart få svar siden jeg skal bestille ett nytt kabinett snart.. :yes:

Lenke til kommentar

Du er rett å slett ræva til å utnytte plassen!!

Sitter her med et Lian Li pc7 som er dobbelt så lite som et svært chieftec og det er GOD plass til vannjkjøling og andre ting. Har 240 radiator og tank..

 

Bygge pc'en inni et klesskap?! skal du ha hk nederst og kansje en hardisk halvannen meter ifra da? Nei, jeg skjønner meg ikke helt på det der..

 

Edit:

Ikke for å henge ut folk som kjøper kabinett til 4200

 

eller jo..

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar
Lurer på om det er bedre plass i Image & shaptek kabinett enn Chieftech big tower? Image & shaptek kabinettet er jo bare 2 cm høyere (ca) enn Chieftech kabinettet mitt. I kabinetet mitt "tyter" jo det ut med ledninger foran ram, cpu og andre kabinettvifter og dette er jo ikke bra :no:  Så nå lurer jeg på om Image % shaptek kabinett er bygd opp på en annen måte inni enn Chiftech big tower slik at det er mye mere plass??

 

Takker for svar igjen :thumbup:

Kan ingen svare meg på det over eller?? Jeg må snart få svar siden jeg skal bestille ett nytt kabinett snart.. :yes:

Her er en oversikt over hvordan kabinettet ser ut innvendig, og her er kabinettet testet av hw.no.

 

Edit: skriveleif

Endret av jephque
Lenke til kommentar
joda plass var det i det server toweret men prisen var jo HELT på trynet da

 

4200,-  goddag vapochill sparing sier jeg :)

Jaok.. Er det mye mer plass i Image & shapetek tower enn Chieftech big tower? Det er jo bare 2 cm større det Image & shapetek tower enn Chieftech big tower. :roll:

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar

Det er 2cm mer i høyden.. du sier jo det selv!

 

Gang alle målene sammen på chieftece og gjør det samme med det andre. Ta den ene minus chieftec'et. Da skulle du vell sitte igjen med hvor mange kvadratcentimeter det andre er større enn chieftec'et..

 

..Hvis jeg husker nok fra mattetimene :p

Lenke til kommentar
Det er 2cm mer i høyden.. du sier jo det selv!

 

Gang alle målene sammen på chieftece og gjør det samme med det andre. Ta den ene minus chieftec'et. Da skulle du vell sitte igjen med hvor mange kvadratcentimeter det andre er større enn chieftec'et..

 

..Hvis jeg husker nok fra mattetimene :p

Selfølgelig, men det jeg mente var om Image & shapetek toweret er bygget på en bedre måte inn slik at det er bedre plass i det enn Chieftech big tower?? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...