Gå til innhold

ny mobil


thom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil ha mp3 spiller og lurer derfor på om noen har noe erfaring med UltraMp3 eller andre mp3 programmer til 6600.

Tror du burde kjøpe den minste mobilen, og kjøpe en mp3 spiller separat... Lydkvaliteten er jo bedre. Kanskje en til 700-800kr. Og du får vel også lagret mye mer musikk :yes:

ja. men så er det greit å ha mp3spiller, kamera og mobil i samme apparat.

Lenke til kommentar

Siemens SX1 og 6600 er Symbian telefoner....

 

Nokia 6230 er en vanlig tlf. med minnekort leser og mp3 spiller....

Hvis du vil ha med deg så lite så mulig så anbefales 6230...

men skal du har en god mobil m/symbian er 6600 og sx1 gode valg, men jeg setter 6600 foran sx1 siden jeg ikke klarer tastene... (vet at mange liker de... men jeg liker de ikke så d hjelper ikke å si d i 20 poster etter mitt inlegg :p )

dessuten er d vel litt trøbbel med sx1 softwaren... imens på 6600 har du d med pixlene ;) og 6230 igjen (som jeg ikke har prøvd) har liten skjerm (samme som i 6220 ol.)

 

 

anbefaler nok 6230 hvis du skal ha en mobil med mp3... ;)

Lenke til kommentar

problemet er først og fremst bassen på 6600...

nesten null :thumbdown:

så med mindre du ikke hører på klassisk 24/7 så er mp3/MD-spiller eller 6230 nok et bedre valg ;)

 

jeg har byggd om et handsfree som en på forumet gjorde før meg (husker desverre ikke hvem :blush: ) tok en handsfree og litt utstyr fra claas olshon og thats it... Koss på 6600 ;)

Lenke til kommentar
jeg skal ha ny mobil og valget står mellom nokia 6600 eller 6230.

 

jeg vil ha mp3 spiller og lurer derfor på om noen har noe erfaring med UltraMp3 eller andre mp3 programmer til 6600.

Det er ikke mange sanger du får plass på i en slik mobil og det er vel ikke allverdens beste lydkvalitet heller for det er jo tross alt en telefon.

 

Vil du ha mp3 spiller kjøper du dette utenom helt klart.

Lenke til kommentar
jeg har byggd om et handsfree som en på forumet gjorde før meg (husker desverre ikke hvem  :blush: ) tok en handsfree og litt utstyr fra claas olshon og thats it... Koss på 6600  ;)

Hørtes hanske lett ut... :blush: Kan du forklare?? ;)

Koss headsetet trekker jo en god del mere strøm enn proppene osm følger med,,,,vu vil nok slite med extrem lav batterilevetid der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...