Gå til innhold

Sette opp en server med Perl og PHP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Hmm..Merkelig at eg det ikkje skjer noko...

Får ikkje feilmelding eller noko..

 

 

Får prøve igjenn seinare..

 

 

_________________

 

Mr.Hassan

 

Same shit diffrent cow.

There is allways hope `cause that something they havent found out how too kill yet..

 

"Oops! My brain just hit a bad sector. Application has

reported a 'Not My Fault' in module KRNL.EXE in l

 

[ Denne Melding var redigert av: Mr.Hassan på 2002-03-18 14:27 ]

Lenke til kommentar

Mr.Hassan:

Sånn gikk det meg med første gangen, eg bare lasta ned fila på nytt så gikk det fint.

 

Vegard:

Er det ingen brukermanual til FoxServ?

For når eg trykker på "Run FoxServ" så får eg opp denne erroren i et dos-vindu:

Syntax error on line 786 of C:...FoxServApacheconfhttpd Load module take two arguments, a module name and the name of shared objekt file to load from... Ka er det som er galt...

WinMySQLAdmin 1,3 starter opp...men hvordan får eg serveren min igang...er det en manual eller-no på dette, eller kan du forklare hvordan eg gjør dette?

Lenke til kommentar

Vel, kan ikkje sei at eg er nokon ekspert på verken PHP, Apache eller FoxServ, men har du prøvd å aksessera serveren sjølv når denne feilen står der? Det kan godt vera at det verkar sjølv om Apache rapporterar feil, det har i alle fall vore tilfellet med andre servrar eg har testa. Vel verdt eit forsøk.. :smile:

Lenke til kommentar

Eg når ikkje fram til serveren uansett...

Eg trenger vel ikkje gjøre noen forinstillinger for å bruke serveren...er FoxServ ready to go, right out the box?

Eller må eg f.eks tilegne/velge hvilke maooer eg vil at FoxServ skal lage tilgjengelig for offentligheten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...