Gå til innhold

er dette no bra da?

Tho®¿

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk 2610 3dmark 03 poeng.

jeg har akkurat kjøpt meg 9800se. så mitt spørsmål blir: skulle jeg ha hatt mere poeng?? eller er dette en ok score?

ja jeg har tenkt å kjøpe meg ramkjølere og atric silencer fra microplex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en alt for lav score iforhold til dine specs. Sørg for at kortet ikke er for overklokket. Sørg for god luftgjennomstrømning i kabinettet. Sett innstillingene i kort settingen 3D på performance før benching. Sørg for at ingen andre programmer runner, og at du starter rett fra en nyboota pc. Kjør gjerne diskdefragmentering også.

Skrevet

jeg har akkurat kjøpt meg 9800se. så mitt spørsmål blir: skulle jeg ha hatt mere poeng?? eller er dette en ok score?

2610poeng synes jeg er sugent..

har et 9500pro kort som går 3600 på 3dmark 01 Uklokka :yes:

Skrevet

2610poeng synes jeg er sugent..

har et 9500pro kort som går 3600 på 3dmark 01 Uklokka :yes:

uhm...3dmark 01? :]

Skrevet

har ikke gjort noen ting. fikk pakka i posten, hentet pakka, pakket den opp, satte skjermkortet i, skruffe på maskina instalerte drivere som fulgte med på en cd. kjørte 3dmark03......

så sto det noe om at bare 4 pipelines var aktive... og at jeg kunne gå til en eller annen web side å laste ned no softmod greier der... det var slike catalyst drivere 4.2 el no sånt... <--- hva er det??? BLIR KORTET MITT HEFIGERE HVIS JEG AKTIVERER(srry caps lock) de siste 4 resterende pipelines??

ikke helt godt å vite i denne jungelen :laugh:

ja, og her er specs:

epox 8k9a7i

Twinmos DDR SDRAM 1x 256

1x 512

WD 120gb 8mb cache

AMD XP 2500+ (egentlig på 1833Mhz, men kjører den på 2Ghz!)

Skrevet
med 9800pro fikk jeg 5800 poeng, og nå som jeg har flsha til xt får jeg over 6500

Dette har ikke noe med topic å gjøre at du skryter av din score :angry:

Uansett JA dette er en vanlig score for et 9800SE uklokka. Klokket vil jeg tro du kommer oppi 3700-3900 :)

Skrevet
med 9800pro fikk jeg 5800 poeng, og nå som jeg har flsha til xt får jeg over 6500

Dette har ikke noe med topic å gjøre at du skryter av din score :angry:

Uansett JA dette er en vanlig score for et 9800SE uklokka. Klokket vil jeg tro du kommer oppi 3700-3900 :)

:dontgetit: trodde dissa 9800 korta var noe av det samme, og i så fall ville poengsummen hans være helt bedriten... var bare for å hjelpe, sorry hvis det virket som om jeg skrøt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...