Gå til innhold

Doom 3 på XBOX

Stig_W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er vel strengt tatt ikke grafikken som betyr noe, det er mer hvordan det er å spille spillet.

I Jedi Outcast på konsoll så gjorde hakking grafikken, lang loade tid, og ikke myke nok kontroller at det var vanskelig å nyte spillet. I tillegg var cut-scenene komprimert på en helt usannsynlig teit måte. Jeg er en stor fan av Raven, men Jedi Outcast greide jeg ikke å spille igjennom på konsoll, bare på grunn av de tekniske feilene.

Skrevet (endret)
Det er vel strengt tatt ikke grafikken som betyr noe, det er mer hvordan det er å spille spillet.

ikke hvis du er en grafikk-******, slik som meg! :wow:

edit: er det ikke lov til å skrive ******?

Endret av Laman
Skrevet

Jeg er også en grafikk-******, men jeg lurer på om det går ann å skrive det som grafikkhore.:D

Skrevet

Jeg er også en grafikk-******, men jeg lurer på om det går ann å skrive det som grafikkhore.:D

nice!

grafikkhore! :cool:

Skrevet

Vel å spille fps spill på xbox er jo helt lamt, så da taper xbox så det synger på det punktet også.. og det blir igjen null og nix..

btw:

En av de store tingene med doom 3 er jo grafikken da :\

get it: xbox duger best til xbmp, xbmc, og avalaunch!

Skrevet

Vel å spille fps spill på xbox er jo helt lamt, så da taper xbox så det synger på det punktet også.. og det blir igjen null og nix..

btw:

En av de store tingene med doom 3 er jo grafikken da :\

get it: xbox duger best til xbmp, xbmc, og avalaunch!

Du er klar over at det du sier tilsvarer at jeg f.eks ville sagt at "fps spill suger på pc"? Dette er en smaksak. Slutt å komme med teite fjortisuttalelser som det, veldig mange syntes faktisk xbox pad`en funker glimrende til FPS spill. Og ja, jeg vet det er din mening, men du presenterer synspunktet ditt som om det skulle vært ren fakta, noe det opplagt ikke er.

Skrevet
Du er klar over at det du sier tilsvarer at jeg f.eks ville sagt at "fps spill suger på pc"? Dette er en smaksak

Vel, en pc med xp-3200 og ati 9600++ kort er vel ikke noe

smaksak samenlignet med x-box (p3-733mhz, Gforce3).

Det er vel rene fakta...

Men for all del, har lyst på en x-box eg.

Kan gjøre en del morsomme ting med den. :yes:

Skrevet

Vel, jeg tror det han mente var selve kontrollen og feelingen med det å spille et FPS på konsoll. Likevel er argumentet ditt ganske svakt i og med John Carmac selv har lovet både hastighet og grafisk kvalitet på høyde med pc versjonen. Bare les IGN saken, alt står der :)

Skrevet

Rart at flere som har spilt mye Counter-strike på PC, og som ikke er hjernevasket og forutinntatt når det gjelder å styre et FPS-spill med pad, faktisk synes spillet er morsommere å spille på Xbox.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...