Gå til innhold

ingenting skjer


Superslask

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter uttalige ganger jeg har løsna opp og ned med cpu, funka det tydeligvis...

men nå finner ikke hk none IDE devices...INGEn overhodet, selv om jeg har 5 stk. koblet til

finner ingen slike valg i BIOS som kan ha noe med det å gjøre

 

hva i allverden er galt? er det defekt hk? tror ikke det siden det er demovare, altså det er prøvd fra før

Lenke til kommentar
har prøvd nær sagt alle muligheter....prøvde med en overgang fra sata til vanlig ide også, men neida...ingenting....har stappa inn det gamle hk siden jeg skal på link i morra....

det er vel garanti selv om det er demovare?

prøv å ha kun i EN disk (den med OS på, eller som skal installerast OS på), og husk å sette den til "Master".

Lenke til kommentar
etter uttalige ganger jeg har løsna opp og ned med cpu, funka det tydeligvis...

men nå finner ikke hk none IDE devices...INGEn overhodet, selv om jeg har 5 stk. koblet til

finner ingen slike valg i BIOS som kan ha noe med det å gjøre

 

hva i allverden er galt? er det defekt hk? tror ikke det siden det er demovare, altså det er prøvd fra før

 

akkurat det med at det kom "system failed cpu test" har jeg hatt samme problem med... dette skjedde etter å ha kjøpt et kabinnett med en termometer probe som skulle under cpu... jeg tenkte at kanskje det var den som lå litt feil under cpu eller noe sånn, så jeg flyttet den i litt forskjellige possisjoner og til slutt fant jeg ut at jeg kunne brette den på midten slik at den tok mindre plass.... DA funka det...

 

og etter at jeg tok ut cpu en senere tid (måtte rense) så brettet jeg den ut og la den i "normal" posissjon som ansvist i bruksanvisninga og det funka da og....

 

så jeg vet ikke hva det der kommer av... er jævli irriterende å måtte drive å ta vifta av og på hele tida... det føkker kjølepastaen og... (det skal liksom ligge sånn døds perfekt på :D )

 

men finner du INGENTING i bios som kan ha noe med ide devices å gjøre altså??

 

jeg tror ikke det har noe med ide leds å gjøre... men man kan aldri vite så prøv det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...