Gå til innhold

Komplett Data Ordner opp !


Anbefalte innlegg

En kommentar til all "hetsen" mot Komplett Data den senere tiden !

 

Jeg leverte for 3 uker siden inn en selvbygger maskin som ikke postet. Jeg mistenkte Hovedkort og regnet med garanti. Denne maskinen hadde jeg 12 mnd. tidligere bygget for andre. Det utrolige var at 1 uke etter innleveringen skjedde det samme med min 15mnd. gamle maskin (samme HK/prosessor). Den ble også innlevert. Nå - en uke etter - har jeg fått igjen begge maskinene med nytt HK (som attpåtil er nyere modell). De har til og med tatt jobben med utskiftingen selv ! *DET* er kundeserviceservice på sitt beste, og rimer dårlig med det inntrykket man kan sitte igjen med etter å ha lest endel av meldingen her.. Jeg kjenner btw ingen som jobber der og er vel bare sånn middels god kunde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

heisan !

 

leverte inn et skjermkort som gikk føyken etter 6 mnd. tok litt tid til de fikk sjekket det, men det må man vel regne med.

Det var påvist defekt, og saken var at jeg hadde ikke tid til og vente på nytt så skaffet meg et annet.

Spurte så komplett om jeg kunne få andre varer for den prisen jeg hadde gitt for kortet og det var greit.

 

DET kaller jeg service :smile: fikk psu + div andre ting isteden.

For min del er komplett veldig fair aldri hatt noe problem der, annet enn at ting tar tid.

 

 

airguard

Lenke til kommentar

Jeg har handlet en god del hos både komplett og ps. Jeg må allikevel innrømme at ps alltid kommer i første rekke, særlig når det gjelder innkjøp av komponenter. Dreier det seg om ett PSU eller en skjerm spiller det liten rolle. Skjermen er det som regel felles service på og jeg har ennå ikke vært borti ett DOA PSU.

 

Grunnen til jeg velger PS forann komplett er at ting har en tendens til å gå "glattere" der når det gjelder retur, garanti osv. Dette blir selvfølgelig subjektivt, men ser vi på hvor mange som har lagt merke til dårlige sider ved komplett bør det danne ett rimelig klart bilde for de fleste. Artikkelen i computerworld om hu dama som hadde sent PC'en inn til komplett hvor den var blitt kondemnert for så å finne disken hos en annen kunde måneder senere er litt for drøy. At komplett i lignende tilfeller senere fremdeles skylder på "stor pågang" holder ikke mål. Grunnen til at komplett glipper tror jeg er at det har blitt for stort. Norkom gruppen har jo kjøpt opp flere webshoper som var blant mine favoritter før. Viking-Computer er ett godt eksempel....

 

Tviler uansett på at vi kommer til en konklusjon i denne saken. Hver må gjøre opp sin mening.

Lenke til kommentar

Spurte om Komplett kunne skaffe Sony MDR-V700DJ headset'et og to dager etter var det mulig å legge inn bestilling. Den er nå tilgjengelig som bestillingsvare hos dem og jeg venter bare på at de skal motta den fra Sony... Det er bra kundeservice! Har handlet for veldig mange lapper hos Komplett hittil og er ganske fornøyd med det meste men Posten Norge er for treg!!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-08 23:50, TN;) skrev:

Har handlet for veldig mange lapper hos Komplett hittil og er ganske fornøyd med det meste men Posten Norge er for treg!!!


 

Er fornøyd med det jeg har bestillt fra komplett. Har bare passet på at det er varer tilgjengelig når jeg bestiller. Da har det kommet pakker med en gang.

 

MEN POSTEN! :sad: (Litt off-topic) Siste pakken jeg fikk fra komplett skulle leveres hjem på kvelden, men så hadde det seg slik at undertegnede ble sendt bort av jobben (og her sitter jeg ennå) så jeg var ikke hjemme da de skulle levere. Da jeg prøvde å ringe posten og be dem komme hjem til meg et klokkeslett madam'en var hjemme fant jeg INGEN kundeservice mulighet hos (p)osten. Pakken ble kjørt ut når den ble kjørt ut... Det skjedde selvsagt når ingen var hjemme og pakken ble levert til nærmeste postkontor, NOT. Så når jeg var hjemme i helga etterpå var det å spore opp hvor pakkene kunne hentes i tillegg. Det var jo på en 'MIX kolonial' med to småjenter uten peiling på posttjenester, kun pølsekunskap. Stod 40 minutter og måtte hjelpe dem med blanketter og mer...

 

Jobbet i postverket som bud mens jeg var skoleelev. Da var det fremdeles et statlig foretak med traust image. Nå har jo stortinget bestemt at posten skal tjene penger og bli dynamiske og når en setter en statlig foretak til å bli dynamisk: Da går det skjelden bra. Og hvem skal vi skylde på ? Jo: DU og meg. Det var vi som valgte inn gnomene på stortinget som igjen bestemte...

 

[Aahh, det var deilig å brenne ut litt frust på posten :wink: ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...