Gå til innhold

Beste windows...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg syns ærlig talt at w2k fortjener mer enn 128 MB RAM, hence min anbefalling av win98. med "bare" 128 MB RAM blir man ganske så avhengig av swap.

 

videre så hadde det vært kjekt om du spesifiserte hvilke spill og hvilke applikasjoner du ønsker å kjøre. blir litt sånn generelle råd når man ikke vet dette

 

Når det gjelder stabiliteten til win98 så ja...ikke akkurat fjellstøtt, men til "spilling og kanskje surfe litt" så holder det i massevis. I noen tilfeller så vil jeg gå så langt å si at folks gnaging på "bedre" OS er fullstendig bak mål, det er en grunn til at win98 er det mest brukte OSet og det er ikke bare fordi folk er late...de trenger ikke noe bedre

 

drivere? nja, dersom du har alt klart på forhånd så ser jeg ikke store problemet.

 

det bunner egetlig ut i hva du opplever og finner ut av selv, så om du tar deg tid til å prøve w2k, win98 og xp og gjør opp din egen mening så er det absolutt det beste. men jeg ser ikke noe grunn til å stappe inn et kravstort OS inn i en "sliten" boks bare fordi man vil gjøre et poeng ut av det

 

 

...syns jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...