Gå til innhold

Hva vil du ha!?


germ

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er med av oppstarten av en netthandel som skal selge alt mulig av produkter. Investorene er klare, levrandørene står i kø og dette medfører en utrolig jobb med å velge ut produkter. Vi har fått istand meget gode avtaler og kommer til å tilby alt mulig innen verktøy, tekstil/klær, hobbyart., småeletrisk mm.

 

I den annledning tenkte jeg jeg ville forhøre meg med mine gode venner på hw's forum :thumbs: , og mitt spørsmål er egetlig enkelt:

 

Hva kunne du tenke deg å handle på internett?

 

Alle svar mottas med takk, svar gjærne spesifisert eller mer åpent i form av kategorier. Igjen, takk!

 

PS! Regner ikke med at noen tar dette som reklame eller noe, ville vært ganske dum siden jeg ikke engang nevner navnet på siden! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sexleketøy, pisker og rompekuler for menn?!

 

nei det var jaggu et dumt spørsmål du stiller. jeg går ut fra at aksjeselskapet har fulgt etiske regler for økonomisk politikk og har allerede en plan som står i tråd med forretningsplanen.

 

clash-ohlson er et bra forbilde eller arngren (selv om websidene hans er slurvete har han et spekter av tillit!)

Lenke til kommentar

Jeg synes at et nettsted som selger ekstremopplevelser, ekstremsportkurs og ekstremsportsutstyr kunne vært kult.

 

F.eks. ekstrempadling, rafting, kite, surf, snowboard, snøscootersafari, klatring... alt mulig med høyt adrenalininnhold.

 

Men.. selvfølgelig passer ikke dette inn i en arngren-style butikk... må være en egen dedikert til dette.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...