Glipp Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Hei.. fikk lyst til å laste ned final fantasy.... men lurer på hvilken en som er nyest å til PC... er enten FFX eller FFx-1 eller FFX-2 til pc ?
Whirush Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 (endret) Det var demoen du ville hente ned, var det ikke så? Menneh.. FFX er kun til PS2. Det nyeste som er kommet til pc er IX tror jeg. edt.: (skriveleif) Så har du jo FFXI som er et MMORPG til pc og PS2 Endret 10. februar 2004 av Whirush
Glipp Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Det var demoe du ville hente ned, var det ikke så? Menneh.. FFX er kun til PS2. Det nyeste som er kommet til pc er IX tror jeg. edt.: Så har du jo FFXI som er et MMORPG til pc og PS2 ah takker for svar
Stig_W Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Det er kun Final Fantasy VII (7) og Final Fantasy VIII (8) som er gitt ut til PC av singleplayer spillene. Ellers er det som Whirush sa, FF XI er det nyeste, men dette er online only og man derfor ikke spille det i singleplayer.
Elyas Machera Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Men jeg anbefaler Final Fantasy XI allikevel, et av de tøffeste spillene som finnes.
[r]endre Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Jeg ville foretrukket syven fremfor åtteren av singleplayer spillene. Hvis du gidder å betale en viss sum penger hver måned (rundt hundre kroner tror jeg) så kan du jo kjøpe XI, skulle gjerne kjøpt det selv hvis jeg hadde hatt en litt nyere PC. Fordelen med syvern og åttern er jo at du kan laste dem ned gratis.
Glipp Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 endre' date='10/02/2004 : 16:46'] Jeg ville foretrukket syven fremfor åtteren av singleplayer spillene. Hvis du gidder å betale en viss sum penger hver måned (rundt hundre kroner tror jeg) så kan du jo kjøpe XI, skulle gjerne kjøpt det selv hvis jeg hadde hatt en litt nyere PC. Fordelen med syvern og åttern er jo at du kan laste dem ned gratis. Jeg kjøper ikke jeg laster ned
ØysteinT Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 endre' date='10/02/2004 : 16:46'] Fordelen med syvern og åttern er jo at du kan laste dem ned gratis. Lovlig? Og hvis så, hvor? Øystein
Whirush Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Det er kun Final Fantasy VII (7) og Final Fantasy VIII (8) som er gitt ut til PC av singleplayer spillene. Ja, selvfølgelig.. My bad!
Glipp Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 endre,10/02/2004 : 16:46] Fordelen med syvern og åttern er jo at du kan laste dem ned gratis. Lovlig? Og hvis så, hvor? Øystein samme om det er lovelig eller ikke bruker DC++ men finner ikke den..hmm
The_evil_blue_toad Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 endre,10/02/2004 : 16:46] Fordelen med syvern og åttern er jo at du kan laste dem ned gratis. Lovlig? Og hvis så, hvor? Øystein samme om det er lovelig eller ikke bruker DC++ men finner ikke den..hmm Ehem... Du trenger vel ikke fortelle det til alle om du så gjør? Du kan i det minste late som du har tenkt å kjøpe det. Les retningslinjene, tjen en hundrings og spør etter det på spaceworld.
Ueland Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 endre,10/02/2004 : 16:46] Jeg ville foretrukket syven fremfor åtteren av singleplayer spillene. Hvis du gidder å betale en viss sum penger hver måned (rundt hundre kroner tror jeg) så kan du jo kjøpe XI, skulle gjerne kjøpt det selv hvis jeg hadde hatt en litt nyere PC. Fordelen med syvern og åttern er jo at du kan laste dem ned gratis. Jeg kjøper ikke jeg laster ned Da trenger du ikke å spør her hvis du åpenbart vil ha piratkopier *Stenges* Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.
Anbefalte innlegg