Gå til innhold

Klokking

Straits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare lurer på mulighetene.. Og for å si det sånn, det kortet er ikke SÅ bra at man bare kan lene seg tilbake og tru at det duger til alt! Klart kortet er greit nok akkurat nå, men må prøve å tenke litt langsiktig... Dessuten kunne det vært artig å teste litt på det kortet, prøve og mekke..

Endret av X-c@libR
Skrevet (endret)

jeg har akkurat samme kortet som deg..

Lurer på en ting

Jeg har det nevnte skjermkortet, Intel P 2.4 ghz 768mb pc2700 ram og et standard hovedkort (fra en compaq presario)

jeg spiller litt Star Wars Knights Of The Old Republic og jeg må skru alle grafikk mulighetene helt ned

(det vil si oppløsning:800*600 Detail level:low Refreshing rate:60 hrz osv.)

fikk 3410 på 3dmark 03 prof husker jeg.

Skal min data slite med dette spillet? Ja det går hakkete når jeg møter motstandere.. Har dere hjelp å komme med? (det ville være flott)

Takk

Endret av DC++_?
Skrevet

Lurer på en ting

Jeg har det nevnte skjermkortet, Intel P 2.4 ghz 768mb pc2700 ram og et standard hovedkort (fra en compaq presario)

jeg spiller litt Star Wars Knights Of The Old Republic og jeg må skru alle grafikk mulighetene helt ned

Skal min data slite med dette spillet? Ja det går hakkete når jeg møter motstandere.. Har dere hjelp å komme med? (det ville være flott)

Takk

Det er altfor lite i 3dmark jeg får 4000 med mitt oppsett :dontgetit:

Skrevet

jeg har catalyst 4.1 lastet ned fra ati.com har hørt flere snakke om en annen driver men det kan vel umulig være en stor faktor..? (jeg har ikke avinnstlert gamle skjermkort drivere (det er ikke sikkert jeg skal ha kortet altforlenge, så hva skjer vis jeg tar ut 9600xt og ikke har driver til det innebygde skjermkortet?

Skrevet

Lurer på en ting

Takk

Han har ikke overklokket det, derfor har han lavere score enn deg Dark et eller annet ;)

Skrevet

kan jeg klokke det uten at det blir alt for varmt?

dataen står inne i et skap med åpen dør. det er standard vifte til kabinettet og kortet. Når jeg spiller som verst kjenner jeg oppå kabinettet at det er varmt

er det trygt å klokke?

Endrer det levetiden for kortet drastisk?

Skrevet

Min går helt stabilt på 621/344.3 mhz nå. Jeg får nå 4102 poeng mot 3410 før jeg klokket. dette er helt uten artifacts, vis jeg klokker mere kommer det opp vpu recovery. Har uansett ikke lyst til å klokke mere i og med at jeg har standard kjøling og levetiden til kortet kan bli sterkt redusert ved for mye klokking(jeg har 256mb)

Skrevet

Lurer på en ting

Takk

Han har ikke overklokket det, derfor har han lavere score enn deg Dark et eller annet ;)

Jeg fikk 3700 eller no uklokka med P4. 1.6 willamette og 512mb 266mz dimm ram :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...