hallgeirl Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Hei. Jeg har et powercolor radeon 9800pro 128mb, og har lyst til å prøve å klokke det litt. Men finnes det en risiko for å ødelegge grafikkkortet hvis jeg holder klokkefrekvensen for GPU/RAM på det høyeste uten å få artifacts? Takker for svar.
Godlike Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Det er alltid en viss risiko å overklokke, men hvis du tar og overklokker noen få MHz om gangen så går det nok bra...
protone Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Ja det er en risk men du trenger ikke å klokke det korte enna.
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Har samma kortet selv. Klokker til XT hastighet. Original kjøleren er dritt, og da mener jeg dritt. Bytta til Artic Cooling VGA silencer. Søk litt rundt på forumet of du finner masse om det kortet
hallgeirl Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Skrevet 12. februar 2004 F-r-e-d-r-i-k: Den kjøleren som sitter på mitt kort funker egentlig greit, den. Men jeg vet det er mange som har hatt problemer med eldre versjoner av powercolor kortene grunnet dårlig kjøler. Det kom ut, ettersom jeg forstod, en ny revisjon av powercolor radeon 9800pro kortene, og de skal kjøleren være fikset på. Jeg har hørt mye bra om den kjøleren du nevnte, så hvis jeg skal skifte kjøler, kommer jeg nok til å gå for den Igjen, takk for alle replies
mattyboy Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Any ideas where i can get this arctic cooler???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå