Ulven Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Skal ha inn floppy disk, og 2 harddisker. Det blir rimelig trangt, vil det bli et problem med varme? hvilken vei skal diskene ligge?(metallplata ned/opp?).
Sivert Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 (endret) mettal plata ligger vanligvis opp men tror ikke dette spiller noen serlig rolle. kansje du kan montere en viffte foran dem vis det blir for varmt. Endret 9. februar 2004 av Sivert
Bushnell Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 kjenner du på diskene merker du fort om det er er varmt eller ei.. brenner du deg nesten da du tar på dem er det på tide med vifte forran hvertfall
Musty Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 min bror hadde en maskin hvor to harddisker røk etter hverandre, regner med det var pga varme. Men det var et VEEELDIG trangt HP micro-atxkabinett... Vil definitivt anbefale vifte på de hvis det blir trangt, og prøv å ha litt mellomrom mellom diskene...
Alte-to Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Kan Harddisker egentlig "henge" opp-ned da? jeg har et HP desktop med en 10Gb HDD som er HELT føkka! HVIS OS lar seg installere så forsvinner filene en etter en og den blir bare værre og værre med tiden...
Bushnell Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 en disk kan fint henge opp ned, å den tar ikke skade av det..
Murty Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Enkelte eksterne harddisker liker ikke å bli satt sidelengs.. kanskje enkelte interne 3,5" disker heller ikke tåler det?
Alte-to Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 en disk kan fint henge opp ned, å den tar ikke skade av det.. oki. syntes bare det var rart, for det var første gang jeg har fått slike problemer med dette. Den var t.o.m. ikke online 24-7 ... da det var søstera mi som brukte den til The sims etc. (Det var jo forresten en HP løsning, så de hadde nok ikke hengt den opp-ned hvis det var skadelig for disken:))
Bushnell Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Enkelte eksterne harddisker liker ikke å bli satt sidelengs.. kanskje enkelte interne 3,5" disker heller ikke tåler det? Eksterne disker vet jeg lite om, men interne skal det ikke ha noe å si hvordan du setter den. I Lian Li kabinette mitt er det jo laga så disken skal stå på høykant.
harald_ Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Dagens disker tar ikke skade av å ligge andre veier. Men siden disken er på 10gig vil jeg tro den ikke ble kjøpt i går? Flere av lianli kabinettene har jo plasering for disker så de står vertikalt. Vet det var en diskusjon om dette for en stund tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå