Gå til innhold

program?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Z600, og glemmer hver morgen å skru på lydløs, fordi jeg skal på skolen.. finnes det noe program jeg kan laste ned som skrur på lydløs kl.? og skrur av lydløs kl.?

takk for svar.. :thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis z600 bruker symbian, så regner jeg med du kan bruke Extended Profiles Pro til det. Tror det var en slik funksjon der... ;)

Skrevet (endret)

Hvis det er med z600 som med t610 og t68i så kan du legge til avtaler i kalenderen din og få den til å sette til en bestemt profil.

Det går fort hvis du legger inn timeplanen for en uke outlook og velger gjentakelse (recurrence) for x antall uker.

EDIT: skrivefeil

Endret av oro2
Skrevet

På min gamle t68i så var det et valg under kalender et sted husker ikke helt hvor. en kamerat med t610 bruker det og, så da er det nok på z600.

På min var det kalender -> valg -> profiler (eller noe lignende)

Skrevet

Nå sjekket jeg i maualen for z600 (engelsk) og det står det at det er under:

Organizer -> Calendar -> Options -> Profile Switch

der kan du velge mellom manual, off eller auto.

Skrevet

Hvis du har outlook og BT/IR så lager du bare for en uke repiterer den ukentlig.. er gjort på 10 minutter.

Hvis du ikke har så tar det kanskje litt tid ja...

Skrevet

PÅ symbian telefoner kan du programere telefonen til å gå i lydløs modus automatisk når du er på skolen.Den bytter automatisk tilbake hvis du fjerner deg fra skolen uansett tid.

Skrevet
PÅ symbian telefoner kan du programere telefonen til å gå i lydløs modus automatisk når du er på skolen.Den bytter automatisk tilbake hvis du fjerner deg fra skolen uansett tid.

?

nei... du kan nok ikke programere de; men du kan få programmer for det...

det finnes 3 typer programmer:

1. tidsprogrammer som endrer profil etter tid... praktisk eks. Psiloc's S-profiles

2. Navigasjon... dyrt; men virker fint...

3. GSM-basestasjon måler program som finner din ca. posisjon (ikke fryktelig nøyaktig; men d virker supert i storbyer :thumbup: ) eks. Psiloc's Mini-GPS

Skrevet
1. tidsprogrammer som endrer profil etter tid... praktisk eks. Psiloc's S-profiles

Hihi, denne funksjonen ligger innebygd i Nokia 3510, en grei funksjon det :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...