Gå til innhold

Micro$hit stenger Opera ute ein gong til. www.xbox.com Argh!


Anbefalte innlegg

Som sagt. M$ stenger rett å slett Opera ute.. Kva er dette slags drit eigentlig. Einaste eg kan tenke meg no er at nokon stenge M$ for godt før det er for seint. :evil:

 

Va litt store bilder å slenge inn på forum, gå hit istaden for

Enjoy!

 

(edit)Auda. So masse tulltall med Tripod.(/edit)

(edit)Issa. Endå meir bakalao med Tripod.(/edit)

(edit)Vekk med bildene! for no i allefall.. Argh!(/edit)

(edit)Kom med ein link. Litt sjukt. Funka ikkje istad med Opera, men når eg prøvde IE no so gjekk det vist..(/edit)

_________________

Kupo.

-----

Med Vemmeleg Helsing

Leif Tore Rusten

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Sword_Mas på 2002-03-16 09:16 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Sword_Mas på 2002-03-16 09:22 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Sword_Mas på 2002-03-16 09:30 ]</font>

 

(Det begynne å verte ein del "Denne Meldingen..." no.. :grin:)

 

[ Denne Melding var redigert av: Sword_Mas på 2002-03-16 09:40 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kom plutselig opp når jeg bytta tilbake til Idenfify as IE5:

 

We built Xbox.com to work well with a variety of browsers and web applications. But we have a vision for the site that mirrors the thinking behind Xbox - use cutting-edge technology to give you the best experiences possible. For that reason we have a list of recommended applications with links to get them installed quickly, and at no cost to you.

 

"To work well with a variety of browsers and web applications"

 

Jaja, de kan få sagt det!

Lenke til kommentar

identify as mozilla 4.78 funka perfekt. kort lastingstid.

 

hos meg laster ikke sida i det heletatt når jeg tar "identify as opera". etter 9-10minutter i lastinga (14k, 0/0images) (!) bytta jeg til "identify as ie5.0"

 

da kom sida nevnt over.... :-/

 

Quote:


Known Issues


Users of Netscape 3x and lower, Internet Explorer 3x and lower will need to upgrade their browsers to the latest versions. (See above)


Netscape 4.x browsers must have JavaScript enabled or the page layout will be unsightly (and we mean it!)


Users who have disabled JavaScript will result in some content not rendering in the browser, and some links and tools will not execute as designed.


If cookies are turned off, you will be unable to create a profile. This results in being unable to view Flash content, subscribe to our newsletter, or participate in chats and forums.


If you are encountering errors on the site, please contact us at [email protected].


 

glemte de å skrive "users who use a competiting product will not be allowed to access. this is so that we can get a better marked share, and control the way pages are written"?

 

*grøss*

 

M$ nei takk!

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...howpollresult=1

 

[ Denne Melding var redigert av: sjanten på 2002-03-16 10:02 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-16 11:35, Akelbee skrev:

Hva har du inne på X-box-sidene å gjøre i det hele tatt da?

Hvis vi virkelig mener noe om MS skadelige markedsopptreden, og det er det all grunn tl å gjøre, så får vi holde oss unna MS - innklusive X-box.


 

Jeg er så enig, men folk som vil må da få lov til å besøke stedene,... (akkurat som MSN.com en stund tilbake,...) - Det er jo frekt å stenge Opera ut slik,... Skammelig rett og slett,..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-16 11:35, Akelbee skrev:

Hva har du inne på X-box-sidene å gjøre i det hele tatt da?

Hvis vi virkelig mener noe om MS skadelige markedsopptreden, og det er det all grunn tl å gjøre, så får vi holde oss unna MS - innklusive X-box.


 

Eg var ikkje inn fordi eg ville, men fordi eg hadde høyrt rykte om at dette "fenoment" på xbox sidene om at Micro$oft hadde stenge Opera ute atter ein gong, og dette måtte eg so klart få oppklart.

Lenke til kommentar

Apropos, gode nyheter fra USA: AOL planlegger å gå over til Mozilla i stedet for Explorer, hvilket vil bety at mange webmastere vil ønske å forholde seg til w3-standarder snarere enn microsoft-standarder skal de beholde 30 millioner potensielle kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...