vetle- Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Skal rense cpu'en min for goop. Hva skal jeg bruke for å fjerne de gammle restene som ligger på cpu og kjøleren? og hvordan skal jeg rense den? Det er en amd xp 3000+
lahaso Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Bruk isopropanol, rødsprit o.l. på ei fille og tørk av.
vetle- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 hvor får jeg tak i det da? kan vel kanskje bruke brilleglass fille for å rense med?
titus Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Du kan kjøpe kondensfjerner på bensinstasjonen. Det er ren isopropanol. Fungerte fint for meg i alle fall.
vetle- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Okej! har det bare på en klut å tørker forsiktig av? vil være sikker kjipt viss cpu'en tryner, hehe
Shimano Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Bruk eventuelt Q-tips som du dypper i spriten / isopropanolen.
vetle- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Okej legger det ikke igjenn lo eller lignende da? eller, man ser vel d ganske greit
lahaso Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 (endret) Tror det skal masse til for å ødelegge cpu på den måten der. Forutsatt at du bruker isopropanol o.l. Selv er det ikke ofte jeg bruker noen som helst form for veske til å fjerne goop med. Litt do-papir og et par q-tips funker fint for meg... Men det er sikkert delte meninger om hvordan fjerne dette, men som sagt så skal det en del til for at cpu'en din går på trynet! Edit: fikse leifen Endret 9. februar 2004 av Amphipod
vetle- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 hehe, okej godt å vite! samme prosedyre på kjøleren? Er vel ikke så sensitiv den da
lahaso Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 hehe, okej godt å vite! samme prosedyre på kjøleren? Er vel ikke så sensitiv den da Er bare å gnikke til det ikke er mer igjen...
dostojevski Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Isopropanol selges også i fargehandel. Jeg kjøpte en liter for et halvt år siden, det burde holde til i størrelsesorden noen tusen renseoperasjoner av denne typen.
vetle- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 hehe, d tror jeg oxo ja bruker vel ikke så mye på en rensing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå