Jump to content
Sign in to follow this  
SirGalrim

Might & Magic Tribute

Recommended Posts

Tja dette er jo ikke spillserien i seg selv som er skyld i. Og vi er selvfølgelig sterkt uenig i Trip Hawkins (tidligere CEO i 3DO) sin idelogi, og det blir noen hint på det i spillet.

Forøvrig er jeg uenig at MM8 og MM9 var elendig spill...

Ja, MM8 ble bare pumpet ut på en gammal motor for å tjene litt ekstra penger, og har ingen ny spennende historie. Men MM9 syntes jeg faktisk er rimelig bra med tanke på at NWC bare fikk 5 måneder på utvikle det, da putslig en dag 3DO sa; "Bli ferdig innen to uker". Spillet hadde jo ikke engang nåd beta. Men med å patche spillet, og bare komme seg forbi de første timene med spilling lurer et spill som faktisk er nokså bra spør du meg. :)

For mer info besøk forumet til MMT.

Edited by SirGalrim

Jeg må si at jeg likte Might & Magic 6 veldig godt :yes: men fra 7 og opp så ble det ikke no gøy lenger. Da gikk jeg over til Morrowind som jeg mener er en genial erstatning. Min mening. :ermm:

Nedturen begynte vel strengt tatt ikke før etter 7'ern for de fleste.

Men at Morrowind er et knall bra spill skal jeg ikke nekte for. Men det er ikke et døende spill. Might and Magic derimot var/er et døende spill nettopp på grunn av holdningene til folk som dere. ;) Men mange av oss har også sett hva MM har brakt med seg av gode ting og vi ønsker å føre dette videre, og minne på at det fortsatt kan komme gode MM spill. I et håp om at en dag vil et profesjonelt spillselskap lage MM10. Og dette ser nå ut til å gå i oppfyllelse! :)

6-7-8 er de jeg holder med, mest med 6 fordi den er mest orginal. 7-8 er nesten likedan, men likevel bra. 9 er hedning, må fordrives fra denne klode, vi sanker sammen alle kopier av spillet, alle eksemplar og filer som finnes og slenger d i en kapsel og slyngern ut i rommet på bane mot sola! :devil:

6'ern var bra og 7'rtn synes jeg nesten var bedre med tanke på at det var flere restriksjoner på ting en character kunne lære også at man ikke kunne bli både dark og light grandmaster.

EDIT: Tribute så litt artig ut, likte det med vampyrer og geenier.

Edited by vaskiZ