Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/241.html hirr!"
DDDD Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 hu kjerringa på bildet virker veldig dum, og det samme gjør nok resten av "barna i våre hjerter" folka!
Marvin the Machine Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Jeg bor der denne artikkelen er i fra!!
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 hehe. det verste av alt er at det står at man kan få STEREOLYD! er det virkelig så lenge siden? + at man bestilte spillet gjennom tekst tv!
Akira Kurosawa Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Doom Jeg elsket det spillet ganske morsom artikkel
Jørgen Sørheim Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 hehe. det verste av alt er at det står at man kan få STEREOLYD! er det virkelig så lenge siden? + at man bestilte spillet gjennom tekst tv! Husker jeg tjente en liten slant på å selge Doom 2 på tekst-tv.
notarget Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 hehe. det verste av alt er at det står at man kan få STEREOLYD! er det virkelig så lenge siden? + at man bestilte spillet gjennom tekst tv! Det går fort fremover ja. Grafikk og lyd for 10 år siden var noe helt annet enn nå
Merlin Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Dette vekte gamle minner hos meg. Husker selv da jeg satt å spilte dette spillet i seks-årsalderen og var redd for at mamma skulle se det. Hver gang hun kom inn på rommet måtte jeg skru av pcen. Onkelen min som la det inn på pcen min klarte seff å overtale mamma til at jeg kunne spille det
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Dette vekte gamle minner hos meg. Husker selv da jeg satt å spilte dette spillet i seks-årsalderen og var redd for at mamma skulle se det. Hver gang hun kom inn på rommet måtte jeg skru av pcen. Onkelen min som la det inn på pcen min klarte seff å overtale mamma til at jeg kunne spille det Hehe samme historie her å! Husker jeg ble helt vill da Duke Nuken 3D eller hva d nå heter kom ut også! det kom faktisk små svarte prikker på veggen når man skjøt på dem!
Hidden Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Knallgode bilder i det galleriet, se dette: http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/46.html
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 hehe. det verste av alt er at det står at man kan få STEREOLYD! er det virkelig så lenge siden? + at man bestilte spillet gjennom tekst tv! Husker jeg tjente en liten slant på å selge Doom 2 på tekst-tv. det var vel du som fikk annonsen din fjernet av TV2 da? hhehe.... Seriøst, det kan ikke være andre folk enn de med et navn som Ethel Kjørkleiv som bryr seg om hva folk spiller... Og Laila Dåvøy da...
NuckChorris Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 hehe. det verste av alt er at det står at man kan få STEREOLYD! er det virkelig så lenge siden? + at man bestilte spillet gjennom tekst tv! Husker jeg tjente en liten slant på å selge Doom 2 på tekst-tv. det var vel du som fikk annonsen din fjernet av TV2 da? hhehe.... Seriøst, det kan ikke være andre folk enn de med et navn som Ethel Kjørkleiv som bryr seg om hva folk spiller... Og Laila Dåvøy da... Valgjerd og KrF kanskje
notarget Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 hehe ja mye bra der! Var en del nyttige bilder der ja. http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/67.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå