haackon Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Heisann fleisann. Jeg har sittet og spilt DesertBombat ganske mye ikveld, og det er så dårlig. Jaja, jeg vet at 256 MB PC133 SDRAM og AMD Athlon 1.3 GHz ikke er helt toppmodell, men den er vel ikke så dårlig at når jeg kjører på broa på Al-Elmein første dag, så blir det så forvirrende at broa forsvinner og det samme gjør bakken. Så når jeg blir angrepet, så vet jeg ikke hvor jeg skal skyte, og dermed taper jeg.. Har noen tips til hvorfor dette skjer? Hardiskplass har jeg mer enn nok av, over 15 GB igjen....
ostenxx Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 1. Kjøp ny PC 2. Oppdater drivere\programvare
haackon Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 1. Kjøp ny PC2. Oppdater drivere\programvare Jaja, det er lett å si det med ord... Men lommeboka har spist alle pengene mine..
Mulch Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Opplevd noe av det samme jeg også. Da var det CPU'en og skjermkortet som var problemet, for varm CPU og overklokket skjermkort. Nyeste drivere og patcher er vel en fordel også. PS. Jeg har 1.3Ghz AMD, 512RAM og GeForce Ti4200 128MB
ShellGhost Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Jeg hadde samme problem, og jeg trengte bare å oppdatere skjermdrivern, så var problemet ut av verdenen. Har Ti4200...
haackon Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Jeg hadde samme problem, og jeg trengte bare å oppdatere skjermdrivern, så var problemet ut av verdenen. Har Ti4200... jaja, men så er skjermkortet mitt fucka også: nVidia GeForce 2 MX 200 DDr, med 32 MB SDRAM... Driveren er den nyeste på WinUpdate tror jeg det het (hakke anelse, bruker Linux selv, men bittelitt Windows også, uheldigvis....)....
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Sorry, ingen vei utenom. Pc'en din suger til nyere spill som DC.
user156890 Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Jeg hadde samme problem, og jeg trengte bare å oppdatere skjermdrivern, så var problemet ut av verdenen. Har Ti4200... jaja, men så er skjermkortet mitt fucka også: nVidia GeForce 2 MX 200 DDr, med 32 MB SDRAM... Driveren er den nyeste på WinUpdate tror jeg det het (hakke anelse, bruker Linux selv, men bittelitt Windows også, uheldigvis....).... Øhh, å du lurer på hvorfår det ikke funker!!!!!! !!!!!!!!!!!!!Geforce 2 mx!!!!!!!!!!!!!!!!!! Der har du problemet, var ganske logiskt det da. Du skulle ha nevnt det i det første innlegget ditt
haackon Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 Jaja, men skal det likevel være så dårlig??
MrLee Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 (endret) jepp det skal det...enkelt og greit Når du har ett skjermkort som er bygget på 4 år gammel teknologi, så må du nesten vente at nyere spill går treeeeeeigt... Endret 15. februar 2004 av MrLee
IntelAmdAti Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 DesertCombat og Battlefield krever bra cpu... DesertCombat trenger også mye ram (512mb for optimal ytelse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå