Merlin Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 Ja de er billigere enn komplett. p.s: Sjokoladen er såå god, mm
k_drey Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Har ikke noen erfaringer med dem, men har bestillt en LCD-skjerm der, bestillte på Lørdagen. Så får se om de har den ferdig til å sende den i morgen, så får jeg også skjekket hvordan dem har pakket alt når jeg får den om noen dager. Så ønsker ikke å få en vare som må returneres siden det er kjipt når man bor oppe i nord!
Rianna Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Veldig rask levering Etter mye krøll med itbutikken, så bestillte jeg heller fra hwb, hadde det jeg bestilte 2 dager senere...fikk med kjempegod ris-sjokolade fra hval sjokoladefabrikk (som jo også ligger i sandefjord )
Merlin Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 Har ikke noen erfaringer med dem, men har bestillt en LCD-skjerm der, bestillte på Lørdagen. Så får se om de har den ferdig til å sende den i morgen, så får jeg også skjekket hvordan dem har pakket alt når jeg får den om noen dager. Så ønsker ikke å få en vare som må returneres siden det er kjipt når man bor oppe i nord! Denne får du nok ganske raskt skal du se
JonnyHZ Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Bestilte 2x250gb WD hdd.(Sjekket at de hadde på lager) en tirsdag's ettermiddag. Onsdag ettermiddag (dagen etter) hadde jeg de hjemme.ANBEFALLES. God sjokolade sendte de med også.
k_drey Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Har ikke noen erfaringer med dem, men har bestillt en LCD-skjerm der, bestillte på Lørdagen. Så får se om de har den ferdig til å sende den i morgen, så får jeg også skjekket hvordan dem har pakket alt når jeg får den om noen dager. Så ønsker ikke å få en vare som må returneres siden det er kjipt når man bor oppe i nord! Denne får du nok ganske raskt skal du se Er av den typen som vil ha varene raskt!! Men det er jo ikke hwb som er ansvarlig hvis det skulle ta litt tid for posten å sende den opp til nord. Men selvfølgelig hvis det skulle gå mye raskere enn og bedre sammarbeid mellom jeg som forbruker og de som yrkesselgere er meget gode blir jeg til å ha de på nr. 1 på mine valg av hvem jeg handler fra!!
Merlin Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Skrevet 18. februar 2004 Har de noen bra headsett på hwb? Dette skal brukes til CS og andre spill, noen anbefalinger?
jevel Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 (endret) Da får jeg være den første til å poste noe annet enn skamros, da Jeg bestilte et par varer fra dem i starten av uka og betalte med VISA. Disse varene er ting jeg skal bruke i forbindese med en installasjon, og HWB.no var den eneste nettbutikken jeg fant som hadde denne varen på lager. (Til en OK pris i alle fall...) Pengene ble trukket fra min konto dagen etter, jeg fikk ordrebekreftelse med leveringsdato 17.02. og jeg ante fred og ingen fare. I dag dukker det imidlertid opp en ny ordrebekreftelse der den ene varen har status "U". Det står imidlertid ingenting om hva dette betyr. Jeg aner uråd, og sender en forespørsel til salgsavdelingen hos HWB om hva dette betyr. Logger så inn på kontoen min er for å sjekke om det står noe der, og det gjør det da!!? Den enheten de hadde ni stykk av på lager i det jeg bestilte er plutselig utsolgt og kommer ikke inn før uti mars. (Nøyaktig dato er ikke bekreftet, altså status _U_ bekreftet...) Dette sender de da altså ikke beskjed om, og jeg MÅ installere denne på fredag. Dermed blir det da å bestille tilsvarende enhet som er ca. 500,- dyrere, betale for ekspressfrakt og pengene for utstyret har HWB. Dette er penger som jeg bare kan se langt etter, da jeg har kontraktsfestet pris på den jobben jeg skal utføre. Har sendt mail til HWB med en kommentar om hvorddan dette oppleves, og skal komme tilbake med info om hvordan de taklet situasjonen. Denne type problemhåndtering er nettopp det som skiller gode og dårlige butikker fra hverandre. -KJ Endret 18. februar 2004 av jevel
jevel Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Og da fikk jeg en telefon fra HWB som beklaget og forklarte saken for meg. Enden på visa er nå at jeg får varen til i morgen og kan utføre installasjonen i morgen allikevel. Nå tenker jeg at min kunde blir positivt overrasket, da jeg hadde forespeilet sent fredag/tidlig lørdag etter å ha sett den nye ordrebekreftelsen i går. Summa summarum må dette sies å ha blitt løst på en eksemplarisk måte, og jeg er spent på å se om dette blir en trend. Jeg er i allefall innstilt på å flytte en god del av min business til en butikk med slik service! -KJ
Merlin Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Skrevet 21. februar 2004 hwb glitrer igjen med sin kundebehandling;) Vil bare si at jeg bestilte meg headsett der som jeg mottok i går og gjett om rissjokoladen var der?
k_drey Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Fikk nå LCD-Skjermen for et par dager siden, men fikk ikke noe rissjokolade siden skjermen var ferdig innpakket fra fabrikk!! Men, men det gjør ikke meg noe. Alt gikk bra og smertefritt så kommer til å handle en del fra hwb.no og da har jeg til nå bare positive ord å servere til dem. Men får se hvis det en gang i fremtiden blir noe returer på det jeg bestiller fra dem. PS: Har lagt ut en liten "minitest" av skjermen på brukertester, pågrunn av at oivind_dahle ønsket en rapport av meg. Så han mente at jeg måtte poste dette som jeg skrev!!
ewltra Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Vet ikke helt hva jeg skal si. De var kjappe å levere osv. Positivt det. Da jeg koblet opp viste det seg at ting ikke fungerte som det skulle. Maskinen kræsjet. Sendte tilbake og de konstaterte at jeg hadde kortsluttet cpuen med kjølepastaen min, som forresten er av typen arctic ceramique. Jeg byttet ikke kjølepasta da jeg monterte det for første gang, så varen må ha vært defekt da jeg fikk den. Så nå vil de ikke gi det på garanti, saken er åpen enda. Etter det jeg har opplevd kommer jeg neppe til å handle mer der. Trist.
Zeph Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Det er nok først på retursaker, angrerett og reklamasjon at du får det beste inntrykket
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Det er nok først på retursaker, angrerett og reklamasjon at du får det beste inntrykket Eller det negative inntryket
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Skrevet 23. februar 2004 Hvorfor er det ikke PCI-kort på Hwb.no? Innmari irriterende, siden jeg må kjøpe et. (Mislykket falshing, sitter fortsatt med Geforce MX-440 i maskina), og det er ikke kult.
jevel Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal si.De var kjappe å levere osv. Positivt det. Da jeg koblet opp viste det seg at ting ikke fungerte som det skulle. Maskinen kræsjet. Sendte tilbake og de konstaterte at jeg hadde kortsluttet cpuen med kjølepastaen min, som forresten er av typen arctic ceramique. Jeg byttet ikke kjølepasta da jeg monterte det for første gang, så varen må ha vært defekt da jeg fikk den. Så nå vil de ikke gi det på garanti, saken er åpen enda. Etter det jeg har opplevd kommer jeg neppe til å handle mer der. Trist. Hva mener du med at du ikke byttet kjølepasta? Og hvor har du kjølepasta på CPUen? Høres veldig rar ut den der. -KJ Endret 23. februar 2004 av jevel
fAight Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 HWB er en web-butikk jeg anbefaler på det varmeste... Bestilte en vare ca kl 12 på dagen, kunne hente den neste kveld. Utrolig raskt. Det spørs jo hvor du bor i landet også (selv bor jeg 20-30 mil unna) Måtte beklageligvis sende varen i retur. Sendte på mandag, ferdig behandla torsdag samme uke, og kunne hente den fredagkveld. Med andre ord gikk dette veldig fort. To tomler opp for hwb.no
fAight Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 ...forreste, hvor for man kjøpt den ris-sjokoladen hwb sender med. Den er så forbanna god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå