div_ Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 vil gjerne kunne skrive txt på pc og overføre til mobil....går det an? vet du kan sende med eurobate, men greit om en kunne gjøre det på den andre måten også
sblindheim Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Forklar litt nærmere! hvor kommer bluetoothen inn i bildet?
div_ Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 bruke bluetooth..før å overføre "filen" til mobil....du vet "mottaker og sender behøver ikke se hverandre for å kunne kommunisere" hørt at det går an........(sagt av en elkjøp/siba selger)
sblindheim Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Joda det skal vel gå fint det... Jeg kan vertfall overføre tekstdokumenter til min 6600 om det er det du mener.. Det går fint, men siden rekkevidden på bluetooth er bare 10m så bør sender og mottaker se hverandre.. Installer bluetooth driverne dine og du kan koble til mobilen som om den var en annen datamaskin...(omtrent) og overfør filen(e) litt uklart? spør!
kyrsjo Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 tror du skal ha et program for å styre mobilen din. Så kan du ha mobilen i lomma... (og du ser ikke ned i lomma)
div_ Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Skrevet 6. februar 2004 har t610.....prøver å sende txt fil, men får error......bilder går helt fint, så jeg må nok ha et prog ja...er nokia 6600 en bra mobil? støtter den store minnebriker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå