Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treig NGT nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et pakketap på omtrent 50% mellom den siste NGT-ruteren og NIX. Telenor og NGT har egen kobling, og er derfor ikke berørt. Det ser derimot ut til at det samme problemet gjelder utenlandstrafikk. Det samme problemet var der for noen dager siden, så jeg håper at dette er noe de kan fikse, og at ikke vi ender opp med UPC-tilstander.

Lenke til kommentar
Ja, NGT suger jo.
Ene problemet etter det andre. Fakturaproblemer, hastighetssenking, kunderservice.
Er så latterlig dårlig av dem.
Nå for tiden er jo nettet utrolig treig, eller noen ganger er det raskt også plutselig discer jeg, eller at spesielt uploaden går utrolig treigt.
Synes NGT skal gi igjen noe for det de holder på med. Kan ihvertfall informere brukerene om hva som er problemet. FY! :thumbdown:
Lenke til kommentar
Poenget var at du hadde et ganske frekkt spam-svar.

 

Jo, NGT er veldig treigt mot servere i utlandet nå.. de har vært det tidligere i år også.. synes det er veldig dårlig av NGT jeg..

Jaha? Jeg ser på "Eh.. nei?" som et direkte, saklig svar til det du spurte om, nemlig om noen opplevde de samme treghetene, noe jeg ikke gjorde i daværende skrivende stund. Dessuten, hvis du skjekker innlegget mitt, ble det hele omskrevet/redigert 4 minutter før du postet, så det du siterte står der ikke lenger.

Jeg beklager hvis du syntes det var frekt.

Forøvrig er jeg enig i at NGTs "stabilitet" som det ble nevnt her har vært heller kritikkverdig innimellom. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...