Gå til innhold

Newbie trashing side


Anbefalte innlegg

Synes det er greit å ha det litt moro med newb's ..men man

bør jo på fohånd ha gitt det uttrykket av at en faktisk har peiling

på saker og ting FØRST.. eller hur?

 

..noe de ikke greier..

 

Skitkasting greier de fleste.. og med disse komentarene trenger man ikke vite en døyt.

 

Sådetså :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte litt over det, og hvordan skulle man egentlig gjøre noe med saken? Ikke vet jeg om det å henge ut personer er ulovlig på akkurat den måten. Hadde det vært med ekte navn osv, så hadde det vært en annen sak, men et nick er ikke akkurat ulovlig, eller?

Siden er etter min mening utrolig unødvendig, og det er vel liten tvil om at de som blir "truffet" blir lite glad.

Men hvordan skal man gjøre noe med det?

Og sende mail til personen blir jo som å kaste bort sekunder. Å spamme mailadressen til døde er ulovlig, og å trappe opp på døren til vedkommende er jo både unødvendig og langt over streken.

 

Men hvis noen vet om en måte man kan få sagt ifra om at mange misliker den siden, uten å gjøre noe ulovlig så er jeg med.

Noen synes sikkert siden var morsom, og det syntes faktisk jeg også helt til jeg så hvor utrolig teit hele greia var.

 

Men egentlig så er det vel ikke annet å gjøre enn å holde seg unna siden, og ikke medvirke til at de gidder å holde på.

Synd egentlig..

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
[15:53:06] <[Dahle]> Noen som hvet hvorfor farten på mitt trådløse nettverk blir redusert ? Er egentlig 11 mb.. Men blir satt ned til 1

Hvordan kan noen vite hvorfor akkurat du er så n00b at du ikke klarer å feilsøke det ******* trådløse nettet ditt?

Og en annen ting! Det er ikke 11megabyte men 11MBit, dvs at du får litt over 1megabyte i overføringshastighet... rtfm!

 

 

Hahaha.

Lenke til kommentar

Jeg synes det sida var dødsmorsomm.

Å kanskje er budskapet om at idioter kan kikke litt på google og diverse forum på

jeg nevner i fleng:

www.hardware.no

www.overklokking.no

www.ocshoot.no

 

kanskje de finner svaret på spørsmålene sine der, istede for å plage andre med latter lige spørsmål som f eks dette:

[15:56] <SENSUR FOR OMFINTELIGE SJELER> Hvor kan jeg laste ned winrar?

[20:59] <SENSUR FOR OMFINTELIGE SJELER> kan man overklokke med Sandra 2003

[15:39] <SENSUR FOR OMFINTELIGE SJELER> hvordan kan du finne ut om du har 5.1 lydkort?

 

Greit å spørre men går ann å sjekke ut litt selv.

STFU RTFM

Lenke til kommentar
Newb: hew

 

Skjønner ingenting her.

 

Fått inn en lliten laptop med diverse problemer.

Først så vil ikke Norton installers riktig.

Så Ga MSN messenger opp.

Så vil ikke windows Update fungere.

Så ga ga alle nettleserene opp. Kommer ikke inn på noen sider lenger.

 

Men maskinen er på nett. Kan feks pinge vg uten problem.

Reinstallerte XP over den gamle, men de gamle instillingene er jo der

fortsatt, så det hjalp jo ikke et døyt.

 

 

-Reinstallerte XP, der har du problemet. Legg inn win2k og alt kommer til å funke übert!

WinXP - OS for dem som ikke liker at PC'en virker...

 

Herregud, personene som legger til kommentarer er jo dem som burdte vært omtalt som "newb: <insert random name here>". Patetiske sjeler som leter etter noen dem kan heve seg over, om min alderssans ikke tar så altfor feil på denne så er forfatter av siden\medarbeidere til siden alle i en alder på 14.14.

Endret av menT4l
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...