tommmy Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 jeg kjøpte meg ny data frå komplett som jeg fikk i begynnelsen av januar. Det første som var galt var at dvd-rommen ikke funka skikkeli når den var tilkoblet. Men me engang jeg koblet den fra funkte alt som det skulle(trodde jeg). Jeg installerte battlefield å need for speed med brenneren fordi jeg sendte dvd-rommen tilbake.. Og battlefield kjører helt fint men need for speed detter ut og så får jeg beskjed om at vpu recover har nullstillt skjermdriveren min eller noe sånt. Dette er utroli irriterende med helt ny maskin. Maskinen: Abit kv7 AMD Athlon XP2800+ 2.083 GHz Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB 8MB Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 256M DDR GlacialTech CPU-Vifte Socket A Temp ctrl jeg har ikke fått oppdatert noen av driverne fordi jeg ikke har fått internett på maskinen enda.
TaZ Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Er vel et kjent problem med NFS og noen ATI drivere Oppdater skjermkort driverene dine så blir det bra skal du se. TaZ
JKJK Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 enig med taz. En annen ting er å prøve å sette AGP modus i 4x.
drno21 Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Har du installert AGP drivere? Hos meg funker alt som det skal. Håper du snakker om NFSU fordi hos meg funke det helt fint. Har tross alt et ganske lite kabinett og mye varme i den uten å få problemer hittil! Men jeg har jo et 9800 pro kort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå