Gå til innhold

Hjelp til valg av MP3-spiller og headsett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare så synd at porta pro låter like mye ut som de låter inn...hater fjortisser som går med porta pro headsettene på full guffe, bare for å briefe med hip-hop niggah shaiten de har i spilleren...argh!!!

 

kan ellers anbefale ipod, har ipod v1.0 selv, og den humper og går enda. har bestilt et par koss pro 4aat headsett til den, får håpe at de duger.

Lenke til kommentar

Fra Apple sine hjemme sider. Ulempen med å bestille der er at de har ikke et lager med iPod. De laget hver enkelt når det blir bestillt. Dette fører til at det tar litt lenger tid enn fra f.eks. en annen web shop.

 

PS. Der får du også gratis ingravering på baksiden hvis du bestiller før mars.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar
Ja, ser i skrivende stund på ipod mini! Hvor stor er den sammenliknet med de minste flashbaserte??

Hei...

iPod Mini er vel nesten på størrelse med de normale flshbaserte, trur jeg... ;)

Men det er jo bare tull å kjøpe flashbaserte, greit nok, de er billigere, men du får jo så utrolig liten plass innpå de... og hviss du skal kjøpe nytt kort, så pleier det som regel å koste litt... dessuten så er det noe drit å bytte mellom kort hele tiden, da kan du likså godt kjøpe deg en NetMD...

 

PS: Når eg først så hvor liten iPod'en virkelig er ble jeg helt forbauset.... :wow:

 

Btw: så det va noen som lurte på kor stor du kunne få iPod Mini, jeg trur at du kan få den opp i 8 eller 9 GB... og det er jo ikke så verst...

:thumbs:

Endret av Meg sjøl
Lenke til kommentar

Men hvor mye vil en 8 GB mini koste tror du? Sikkert en good del... Men utroli stili da! Tror du 8GB blir større i volum enn 4GB?

 

Zaeira: Ja, så det, gikk ann å skrive inn det man ville og se en forhåndsvisning av hvordan det vil se ut også på apple.com. Hadde vært greit å ha f.eks navn & telefon-nr på baksiden i tilfelle den ble stjålet eller noe, men på den anne side - skal man en gang selge den, er ikke det så veldig praktisk... Hvis dere skulle ha inngravert noe på iPod'n, hva ville dere skrevet? =)

 

Og går det ann å kjøpe ipod Mini fra apple sine sider selv om den ikke er lansert i Norge ennå?

Endret av caluna
Lenke til kommentar
Hør på Jonki, det gjorde jeg og kjøpte både Porta Pro og iPod. Helt konge. Takk, Jonki, takk. :)

hehe, jeg har prøvd portapro med ipod og det var konge, men jeg likte ikke looken av den, jeg bruker px100 nå, men det er ikke noe lydforskjell. begge låter konge, men px100 ser bedre ut imo. men som sagt, Ipod + portapro/px100 = KONGE :w00t:

Lenke til kommentar
Men hvor mye vil en 8 GB mini koste tror du? Sikkert en good del... Men utroli stili da! Tror du 8GB blir større i volum enn 4GB?

 

Og går det ann å kjøpe ipod Mini fra apple sine sider selv om den ikke er lansert i Norge ennå?

Er blitt litt usikker på om det faktisk kommer noen større utgave av mini'en enn 4gb...

Men jeg mener jeg har sett det et eller annet sted...

 

Men jeg tror nok ikke det går an å kjøpe iPod Mini fra de amerikanske sidene...

For mini'en er jo ikke kommet på de europeiske sidene ennå...

Kanskje du e überheldig å få lov, hviss du sender @... og godtar å betale 5000,- i porto... ;)

Endret av Meg sjøl
Lenke til kommentar

En annen ting: Jeg er jo på utkikk etter et digitalt kamera også, og det må det jo være grådig greit å kunne laste over alle bildene man tar til iPod'n hvis dette går an! (på ferie f.eks uten tilgang til PC) Har lest på apple at det går ann med en såkalt "Belkin iPod Media Reader", men den så ut som en stor klump å dra med seg! Går det ann å overføre bilder fra digitale kameraer til ipod på andre måter enn med den Belkin tingen? En enkel usbkabel kanskje?

Endret av caluna
Lenke til kommentar

Caluna: Du sier ingraveringe kan bli et problem med tanke på videresalg av iPod. Tror neppe dette vil være et proble. Når du har en iPod vil du aldri selge den ;)

Med tanke på hva du kan skrive er jo dette bare noe du kan bestemme. Selv valgte jeg " Zaeira " som ingravering.

 

iPod mini vil tvilsomt ha et større volum med 8 Gb enn 4 Gb.

 

Hvis du skal bestille iPod mini fra Apple store, må du nok eventuellt bestille fra USA.

Lenke til kommentar
En annen ting: Jeg er jo på utkikk etter et digitalt kamera også, og det må det jo være grådig greit å kunne laste over alle bildene man tar til iPod'n hvis dette går an! (på ferie f.eks uten tilgang til PC) Har lest på apple at det går ann med en såkalt "Belkin iPod Media Reader", men den så ut som en stor klump å dra med seg! Går det ann å overføre bilder fra digitale kameraer til ipod på andre måter enn med den Belkin tingen? En enkel usbkabel kanskje?

Så dette akkurat selv også... tenkte at det var en lur liten ting... den var jo faktisk ikke såååå svær at det gjorde noe.... dessuten så går du ikke akkurat rundt med den i lommen så mye at det gjør noe då...

Men det funker ihvertfall ikke med usb kabel, iPod'en må koble til pc'en enten med dockingstasjon eller med en rar kabel som ikke funker på noenting annet... det er ingen usb eller firewire uttak eller inntak på selve iPod'en...

Men fikk jækli lyst på den Belkin iPod Media Reader, kostet jo bare 990,- så det er jo mulig... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...