Gå til innhold

spill du ikke blir lei av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir aldri lei av å spille Championship Manager 01-02 - selv om jeg tar lengre pauser innimellom er det alltid like digg å begynne på et nytt game med et nytt lag. Uendelige muligheter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skal spille en god stund før jeg blir lei av Morrowind.

For det første er det så enormt mye å gjøre, samt at det er nye klasser å prøve ut. :green:

Skrevet (endret)
du blir ikke lei gothic 2 så sant du ikke møter på noen store hindringer.

warcraft 3 er også bra

elastomania og icytower er også bra

enig :yes:

Hva mener du med hindringer?

Spillet gikk helt greit for meg.(uten noen vanskelige hindringer)men, jeg brukte en god stund.(25 timer)

Kan du si meg hvor disse hindringene er?(eller hvet du om noen)

Har bare lyst til å vite det, så jeg kan prøve og komme m,eg igjennom hindringene. :p

Edit:

Meg

Endret av super-data45
Skrevet
du blir ikke lei gothic 2 så sant du ikke møter på noen store hindringer.

warcraft 3 er også bra

elastomania og icytower er også bra

enig :yes:

Hva mener du med hindringer?

Spillet gikk helt greit for meg.(uten noen vanskelige hindringer)men, jeg brukte en god stund.(25 timer)

Kan du si meg hvor disse hindringene er?(eller hvet du om noen)

Har bare lyst til å vite det, så jeg kan prøve og komme m,eg igjennom hindringene. :p

Edit:

Meg

Tror hindringene han mener er hvis du for eksempel ikke klarer å komme videre fordi du er for dårlig, eller at du ikke vet hva du skal gjøre. Sistnevnte problem er det jo bare å bruke en Walkthrough til å finne ut- :yes:

Skrevet (endret)
:w00t: blir aldri lei av BF :w00t: et annet spill jeg ikke blir lei er MGS, riktignok blir d kanskje litt kjedlig etter du kun har spillt DET i 4-5 mnd. men da r d bare å legge det bort en liten stund og spille igjen :love: Endret av bioneuf
Skrevet

blir ikke så fort lei final fantasy serien, blir omtrent ikke i d hele tatt lei av småspill som icytower og elastomania

nå spiller jeg gothic 2 mye. begynte å spille d for ca en måned siden og er like hektet ennå :wow: , så d er nok mitt beste maraton spill

Skrevet

SWOS (les: Sensible World of Soccer)

da spillt som Player-Manager. fremdeles det beste fotballspillet noensinne

Colonization også, helt perfekt fra første øyeblikk

Skrevet

Koffor er det ingen som (på over 4 sider med innlegg) har vevnt verdens beste spel som det ikkje går ann og bli lei av DIABLO 2 :thumbup: ... har aldrig spelt noken spel som i det heiltatt kan nerma seg diablo 2 :thumbup: ........Det går heller ikkje an og bli leif av gooode gamle colonization :thumbup: og starcraft :thumbup: gooode klassikara dei to der. :thumbs:

Skrevet
Heroes of Might and Magic 3

Et av de beste spillene som noen gang er laget.. Har spilt dette uendelig mye, og er ikke lei det i det hele tatt!

Master D :devil:

Stemmer, Heroes of might and magic 3. er eit genialt spill.

Eit spill som blir spillt minst 50 timer hvert år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...