Gå til innhold

Mod chip


FranzJosef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken bil er best...

Jeg ville valgt en chip fra enten Team Xecuter, Team OzXodus, SmartXX eller Team DMS.

De tre første er rett rundt hjørnet med 4. generasjons.

Dersom du ikke har 12 tommeltotter, men tolmodighet og tid hadde jeg loddet selv. De finnes også loddefrie løsninger av nevnte chipper, men de kan skape mye plunder de også. Gå for lodding..

 

Som jeg har skrevet noen ganger her:

 

Ellers må jeg ønske deg lykke til. Dersom du starter fra scratch og skal kjøpe og lodde og sette opp software osv osv, så har du mange timer foran deg, jeg mener maaange.

Forumet på xbox-scene.com er et stooort must, der bør du lese masse, i tillegg til tutorialsene.

 

Ikke la deg skremme, men du trenger bare litt skikkelig med god tid en stund og lyst på en ny hobby. Ingenting er direkte vanskelig, men kunnskap tar tid å lære..

 

Det er mange tråder som må samles, hvilken boxversjon du har, hvordan ser da kretskortet ut, installere software osv.

 

Du får det nok til, start med friskt mot på www.xbox-scene.com

:-)

 

Edit:

Selv har jeg valgt Xecuter 2.2 Lite. Er storfornøyd med den, ikke minst har Xecuter en meget stor installert base som gjør at hjelp og support er mye lettere å få, ikke minst hos Team Xecuter sitt eget forum.

 

Chippene har forøvrig i utgangspunktet en svært enkel jobb, å overta som bios.

Det greier de alle.

Forskjellene blir da som montering, men de er alle svært like her. Mulighet til å skru biosen av og på har de alle osv.

Bransjen begynner å bli så "gammel" at de forskjellige leverandørene har begynt å perfeksjonere og "låne" ideer av hverandre.

Et moment som kan skille valg av chip fra hverandre er derfor tilgang på hjelp og support.

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...